2777
2789
عنوان

با رتبه 1000

| مشاهده متن کامل بحث + 4437 بازدید | 274 پست
به خدابرای من زدن غیرمجازمنم رتبم همین حدودابود

واقعا خیلی کنکور و استخدامیا مسخره شده فقط شده پارتی و سهمیه زحمت و تلاش یه بیچاره ای که اینا رو نداره هم به درک

لیسانس حقوق ⚖️🎓 عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فرداشب و شب های دگر...🍻💙  ملکه واقعی اون دختریع که خودش تلاش میکنه به ثروت و آرزوهاش برسه، نه اون دختری که انقدر صبر میکنه تا یه پسر پولدار اونو به آرزوهاش برسونه😇 من قهرمان زندگیم رو توی آینه میبینم😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا اینجوری میکنن خوب 

چیکار کنم؟...واقعا حالم بده...خیلی بده😔

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
حتما یه اشتباهی شده  ترازتون خیلی خوبه

منم حرفم همینه

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

خواهرم رشته ات چی بود؟؟؟شاید اونایی که تو زدی شهرتون نمیخاسته

اثر انگشت ما ...از قلب‌هایی که لَمسشان کرده‌ایم ؛هیچ وقت پاک نمی ‌شود ...!                                                                    آنشرلی هستم با موهای مشکی  ...  عاشق کتاب ^_^                        عشق زیباست و حرمت دارد...
منم حرفم همینه

مطمئنا اشتباه شده 

الان با رتبه 700 مجاز شده دعوتم شده ب مصاحبه و قطعا هم قبول میشه 

چطوری ایشون با رتبه 1000 دعوت نشدن😟👋

نومید نتوان بود ز او   دخترِبهارم🌼  زادهء 1فروردین😊🌙 

اگه انسانی ۱۰۰۰ بودی فکر کنم نرمال باشه دعوت نشدنت ، پارسال یکی از آشناهامون با ۷۰۰ انسانی دعوت نشد حتی 

برای رشته های تجربی رتبه های بالاتر هم میتونن دعوت بشن ولی خب انسانی با توجه به تعداد شرکت کنندش رتبه ۱۰۰۰ فکر نکنم بتونن دعوت بشن ،با توجه به اینکه اکثر انسانیا یا میزنن فرهنگیان یا میزنن حقوق

The past can hurt, you can either run from it or learn from it  

منم 

حال حوصله ندارم

همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏     دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪                 
اسی انسانی بودی ترازت چندبود؟امسال کلا اینطور بود خیلیا بارتبه سه رقمی دعوت به مصاحبه نشدن از انسانی ...

منم نشدم

همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏     دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪                 
خواهرم رشته ات چی بود؟؟؟شاید اونایی که تو زدی شهرتون نمیخاسته

انسانی 

اصلا با رتبه هزار دعوت نشدن خیییلی عجیله بخدا

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
اگه انسانی ۱۰۰۰ بودی فکر کنم نرمال باشه دعوت نشدنت ، پارسال یکی از آشناهامون با ۷۰۰ انسانی دعوت نشد ...

من با تراز 8000 دعوت نشدم ولی تو استان ما با تراز 7000 دعوت شدن...

اینو کجای دلم بزارم؟

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز