:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
اصن غیر ممکنه با این رتبه و تراز عالی حتی دعوت نشی😑😑👋😐😟 درست انتخاب رشته کردی؟💙 خیلی عج ...
اره من فقط فرهنگیان زدم
:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدایی میگیییییییییییییی؟ منطقه چنده؟ سهمیه 25 درصد؟
منطقه یک
سهمیشو نمیدونم والا
یکی دیگه هم با رتبه 27 هزار چون باباش فرهنگی بوده سهمیه فرهنگیان داشته دعوت شده
واقعا ادم چی بگه؟؟؟ نفرین کنی، لعنت کنی چی بگی که دارن حق همع رو دولا پهنا میخورن یکی مثل این اسی انقدر زحمت بکشه یکیم مثل اینا
لیسانس حقوق ⚖️🎓 عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فرداشب و شب های دگر...🍻💙 ملکه واقعی اون دختریع که خودش تلاش میکنه به ثروت و آرزوهاش برسه، نه اون دختری که انقدر صبر میکنه تا یه پسر پولدار اونو به آرزوهاش برسونه😇 من قهرمان زندگیم رو توی آینه میبینم😎
فرهنگی باشی تاثیری نداره😐 فقط سهمیه هیئت دانشگاه و جانبازی و ... اینا اثر داره
تاثیر داره عزیزم
وقتی فرزند فرهنگی باشی بخای بری فرهنگیان تاثیر داره من هزارتا از اشناهامون اینجوری بودن
این.خود مامانش گفت پسرم 27 هزار شده ولی چون شوهرم فرهنگیان هست مجاز شده
لیسانس حقوق ⚖️🎓 عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فرداشب و شب های دگر...🍻💙 ملکه واقعی اون دختریع که خودش تلاش میکنه به ثروت و آرزوهاش برسه، نه اون دختری که انقدر صبر میکنه تا یه پسر پولدار اونو به آرزوهاش برسونه😇 من قهرمان زندگیم رو توی آینه میبینم😎
من چندتا از دوستا و اشناهامون بودن اینجوری نمیدونم دیگه والا
لیسانس حقوق ⚖️🎓 عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فرداشب و شب های دگر...🍻💙 ملکه واقعی اون دختریع که خودش تلاش میکنه به ثروت و آرزوهاش برسه، نه اون دختری که انقدر صبر میکنه تا یه پسر پولدار اونو به آرزوهاش برسونه😇 من قهرمان زندگیم رو توی آینه میبینم😎
خانواده فرهنگیان واسه مصاحبه یه پوئن مثبت حساب میشه اما اصلاااااا ربطی به مجاز شدن و دعوت به مصاحبه شدن نداره. اصلااااااا
کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی