2777
2789
بخاطر اینک کسی چیزی گفت نگفتم آخه تو خیلی از تاپیکا دیدم که نگاه خانوما بده. همین الان برید نگاه کن ...

عزیزم شما زود جوش‌اوردی حرفتون متین هست ولی اون بنده خدایی که میپرسه چطوری مبتلا شدی شاید برای این میپرسه که راه های انتقال این ویروس رو بدون و خودش گرفتار این بیماری نشه..من خودمم نوع ۱۶/۴۵ رو دارم،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من داشتم سه تا دکتر عوض کدم تا اخرش با خانم صادقی اشنا شدم

خیلی عالین 

بفرمایید شماره تماس دکتر خودمو میذارم اگ مایل بودی حتمن یه وقت بگیر


09120549149 ( خانم دکتر لاله صادقی )


عزیزم ادرس سایتشونم دارم.



https://www.drlalehsadeghi.com/

سلام عزیزم. من یک دکتر خیلی خوب برای رفع مشکل زگیل تناسلی بهت معرفی می کنم خانم دکتر مریم حاتمی دکتر خودمه و مطمئنا مشکلت رو برطرف میکنه. خیلی به کارش وارده و با خیال راحت میتونی بری پیشش. واقعا ازش راضی ام

ادرس سایتش رو هم بهت میدم که بری سر بزنی

آدرس سایت:  https://drmaryamhatami.com/

نوبت دهی: 09123050624

بخاطر اینک کسی چیزی گفت نگفتم آخه تو خیلی از تاپیکا دیدم که نگاه خانوما بده. همین الان برید نگاه کن ...

ببین سلام گلم.تاپیک قبلیمو بخون.در رابطه با این مسئله منم‌دکتر گفت مشکوکه با اینکه علایمی ندارم.رفته بودم موسسه ناباروری مهر رشت .اول معاینه میکنه نسخه میپیچن بعد میفرستن پرداخت بعد پیش ماما تا توضیحات بده.گفت این ازمایش اچ پی وی گفتم چی گفت شوهررررت زیگیل تناسلی داره؟؟؟گفتم نه بابا فک نکنم.گفت علائمی نداره خارش سوزش زگیل گفتم نه.اهان قبلش گفت خب توی رابطه جنسی بوجود میاد گفت شوهرت داره گفتم ن گفت خب از کس دیگ گرفتی شاید 😶😶😶 با اطمنیان خاطر ک من یا با کسی خوابیدم یا از شوهرم 😱😢انقدر تررررررسیدم.گفتم وا یعنی چی من ۵ساله ازدواج کردمو با کسی نبودم گفت حالا بروو ازمایشت جوابش بیاد .ترسیدم باز رفتم پیشش گفتم یعنی الان من زگیل دارم داد زد گفت خسته ام کردی مطمنی شور.ت نم دار یا چیزی عفونت گرفتی ..باز گفت برو ازمایشت بیاد.اصرار کردم دکتر یه لحظه دیگ منو معاینه کنه گفتم پولشو میدم گفت واسا دکتر بپرسم.دکتر گفت ن شاید باششه انشالله ک نیست. چون من تنبلی تخمدان دارم دکتر رفتو امد میکنم برای بارداری ۲ساله هرگز چنین چیزی نشنیده بودم البته خب همه دکترام با دقت نگات نمیکنن.پاپ اسمیرم هرسال دادم و سالم بودم.میخوام بگم با طرز بیان اون ماما و پزشک اولش اونجوری شروع کردن ۱ هفته اس ترس دارم همش.۲اذرم جوابم میاد

من دوستم زگیل داشت از طریق اپیلاسیون خیلی اذیت میشد تا بهش دکتر ویدا ناجی رو معرفی کردن و رفت پیش ایشون و خانم دکتر با تخصصی که داشتن دوستم کامل بهبود پیدا کرد. بنظرم حتما برو پیش ایشون

من از خوزستان اومدم تهران پیش خانم دکتر عاطفه الهویی نظری خیلی تعریفشون رو تو سایت هادیده بودم

برای منم کرایو انجام دادن گفتن ضایعه ها ازبین میرن و ویروس با تقویت ایمنی بین 6ماه تا 2سال طول میکشه ازبین بره  

خانم دکتر خیلی مهربون و کلی روحیه بهم دادن کلا استرس ام ازبین رفته وکارشون عالی بود الان زگیلام ازبین رفتن و برنگشتن 

من یه مدت بود که از زگیل تناسلی رنج می بردم و از خجالت و ترس از سرایت آن به همسرم  بسیار  اذیت می شدم.  خوشبختانه با مراجعه به دکتر ندا مقتدری،  به طور کامل از شر این زگیل ها خلاص شدم.  از  ایشون  بابت  تشخیص  صحیح  و  درمان  موثر  بسیار  تشکر  می کنم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز