2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 438 بازدید | 75 پست
نمیخوام بابا هنوز عقدیم اگر حامله بشم خودمو میکشم

واای نگو عزیزم الان که چیزی نیست ولی خب تو که اصلا نمیخوایم سعی کن رابطه نداشته باشی اگر هم یه وقت داشتین کنترل شده باشه بعدام اگه یه روز مثبت شد فقط خدارو شکر کن حتما صلاحی بوده 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ان شاء الله یه فولیکول غالب دارم  دلم نمیخواد حیف بشه اینماه ولی بااین خونریزی که رابطه نمیشه ...

من که یه فولیکول داشتم سایزش کوچیک بود به دکترم میگم اینجوریه میگه اینو ولش کن هی چندبار گفتم بعد گفت نگاه کن کلا این فولیکول و اینارو از سرت بیرون کن

واای نگو عزیزم الان که چیزی نیست ولی خب تو که اصلا نمیخوایم سعی کن رابطه نداشته باشی اگر هم یه وقت د ...

اصلا خیلی رعایت میکنم خیلی پریودیمم دقیق سر وقت هست بی بی هم هرچی زدم منفی شده فقط نمیدونم چرا بدجوری توهم زدم 

واای خدا کنه😍

منم ماه قبل عقب انداختم

اصلا هم فکر نمیکردم باردار شم بدون دکتر رفتن و اینا

حالا انشالله فردا آزمایشمم خوب باشه خیالم راحت شه

شما هم انشاالله با خبر خوووووش بیاین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز