سلام دوستان خوبین ی سوال داشتم کسایی که رشته هایی مثل پرستاری یا مامایی دانشگاه ازاد درس میخونن مثل اونهایی که دانشگاه روزانه پرستاری یا مامایی خوندن طرح میگذرونن و حین تحصیل هم به صورت عملی تو بیمارستان میرن یا نه اونایی که دانشگاه ازاد میخونن طرح و اینا ندارن
سوال بعدیمم اینه که دانشجوهای ازاد و دولتی رشته مامایی تو یه دانشکده درس میخونن یا جدان?
تو رو خدا اگه میدونید کمکم کنید مهمه