2737
2734
چه حرف زشتی

😒

راستی خدادلم هوای دیروز را کردههوای روزهای کودکی رادلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارمآرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورددلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنمالفبای زندگی رامیخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستنددلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تانهر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تودلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدمآن را نچینمدلم میخواهد …می شود باز هم کودک شد؟؟راستی خدا!دلم فردا هوای امروز را می کند؟؟؟
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



منم 2سال تو یه زیرزمین مستاجر بودم.ولی چندماه پیش به طور معجزه اسایی تونستیم خونه بخریم.فقط50تومن دا ...

واقعا؟

انشالله پربرکت باشه برات و توش از زندگیت لذت ببری

منم امیدوارم 

2742
سه ساله ازدواج کردم  ۱۹ سالمه خونه داریم ولی تو روستا میخوام از روستا برم حالا ب دلایلی نمیخوام ...

خونه توی شهر خیلی گرونه عزیز جان 

من اینجا بدنیا اومدم کلا ۱۱ ساله ازدواج کردم ۳۴ سالمه مستاجرم 

دیگه باید صبور باشی الان شرایط خیلی سخت شده 

سه ساله ازدواج کردم  ۱۹ سالمه خونه داریم ولی تو روستا میخوام از روستا برم حالا ب دلایلی نمیخوام ...

من ده ساله ازدواج کردم و مستاجر. اما اصلا غصه نمیخورم برا خونه. نخریدم ک نخریدم. بدرک اصلا مهم نیست برام. بیرون ک نموندم. تازه سال ب سال خونم عوض میشه تنوعم میشه😂

دلم برات تنگ شده بابا🖤
2740
من ده ساله ازدواج کردم و مستاجر. اما اصلا غصه نمیخورم برا خونه. نخریدم ک نخریدم. بدرک اصلا مهم نیست ...

افرین ب تو ک پر انرژی هستی

خدااایا شکرت برا سلامتی نینیم ی صلوات میفرستی؟
خدا با ظالمین است اگه ظالم باشی همه چی داری عزیزم

هبچوقت این حرفا نزن.چون تو درون هیچ کس نیستی.اره زن عمویه من را ظاهرا هرکی میبینه به گناهای گذشتش میگن چطور خدا اینقدر پول بهش داد.درصورتی که من از زبون دو تا فقیر شنیدم که اونموقع که وضعش عادی بود خیلی بهشون کمک کرده و گفتن ما همیشه دعاش میکنیم.کی گفته اونی که ظاهرا باحجابه و لبخند میزنه خیلی خوبه.همسایمون نماز اول وقتش قطع نمیشه.اونوقت باعث جدایی پسر و عروسشون شد .و تاوانشم بد پس داد ولی هرکس را میبینه کلی گریه میکنه که من خواستم پسرما از دستش نجات بدم.خدا همیشه بوده و هست وخواهد بود.چیزایی که من تا حالا دیدم و شندیدم میدونم که کوچک ترین فکر بد هم تاوان داره.و برعکس.

افرین ب تو ک پر انرژی هستی

کلا منو شوهرم نظرمون اینه دنیا دوروزه بگردیم و بخوریم و بپوشیم. الان جوونیم کیف نکنیم پیر شدیم میخوایم چیکار گشت و گذار. انشاالله تا پیریمونم خدا بزرگه. بالاخره ک میخریم ی روزی. 

دلم برات تنگ شده بابا🖤
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687