2777
2789

سس بشامل خامه نداره ،کره و شیر و ارد، ورقه هااتم برار بیشتر بمونه یا دو دقیقه بجوشون چون به من نظر من سفت ن تو اب نرم نمیشن 

این روزا از رو  نداری عاشق و معشوق میشن                           من یه لیلی‌میشناسم مهرشو از مجنون گرفت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بزار تا نرم بشه ولی مراقب باش خیلی نرم نشه 

میتونی بدون سس بشامل هم درست کنی لازانیا رو 

میتونی رو ورقه ها یکم سس مایونز یا سس قرمز بزنی جای بشامل اگر وسایلاشو نداری ک درست کنی 


لازانیا رو رولی درست کنید خیلی بهتر میشه 

وقتی طبقه طبقه چیده میشه زیاد مرتب نیست و یکمم خشک میشه مخصوصا اگر ظرف مخصوصش رو نداشته باشیدولی رولی خیلی بهتره هم خوردنش راحته هم خشک نمیشه😋

من همیشه از همینا استفاده میکنم، عالی هم میشه. ولی خب بیشتر از سه دقیقه بذار، لازم نیست انعطاف پذیر بشه، همین که یکم نرم شد قابل استفاده ست. چون سس بشامل میزنی، خشک نمیشه لازانیات.

لازانیا رو رولی درست کنید خیلی بهتر میشه  وقتی طبقه طبقه چیده میشه زیاد مرتب نیست و یکمم خشک م ...

تا حالا رولی درست نکردم فردا مهمون دارم به زیسکش نمیارزه

تا حالا رولی درست نکردم فردا مهمون دارم به زیسکش نمیارزه

منم همیشه طبقه ای درست میکردم 

۱ بار فقط رولی درست کردم عالی شد 

از این به بعد فقط رولی درست میکنم 

اره چون بار اولتم هست و مهمان داری مثل سابق درست کن ولی یه بار رولی امتحان کن ببین خوشت میاد یا نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز