2777
2789
عنوان

حس ششم هست 😔

| مشاهده متن کامل بحث + 521 بازدید | 75 پست

ببخشید بچه ها اول صبحی من جای د یگه غیر ایتجا ندارم

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم😭😭😭میخوام بیشتر بخودم برسم الان تهدیدش کردم بیاتاپیکم ک نوشتم شوهرم

عزیزم مثل منی .چی ازش دیدی

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
هر چی بگید امتحان کردم ب خودم رسیدم ن غر زدم ن پیله  .چند نفر بهم‌گفتن طرف خیلی ناز و عشوه اییه ...

درست میشه عزیز بچه که بزرگتر بشه شوهرت درست میشه از کجا میدونی با کسیه وقتی بچه میاد مردا اولش اینجوری میسن

هشت ماهشه. همه تلاشی می کنم زنگ میزنم میگه نزنک. نمیزنم هم اصلا خودش نمیزنگه. صبح تا شب .قبلا همش بی ...

عزيزم حتما با بزرگترهات مشورت كن اينجا مشورت نخواه،اين حرفم اويزه گوشت كن مردها دنيا دنيا خيانت كنن وقتى پاى زندگيشون و زن و بچشون بياد وسط و احساس خطر كنن زن و بچشونو انتخاب ميكنن نه يه زنى كه رفته رو سر زندگى يه زن ديگه سوار شده

درست میشه عزیز بچه که بزرگتر بشه شوهرت درست میشه از کجا میدونی با کسیه وقتی بچه میاد مردا اولش اینجو ...

کلا عوض شده .محبت آبکی دل و حواسش نیست. چی بکم اخه زنا متوجه میشن تغییر رفتار همسرشون.بی توجهی

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
عزيزم حتما با بزرگترهات مشورت كن اينجا مشورت نخواه،اين حرفم اويزه گوشت كن مردها دنيا دنيا خيانت كنن ...

ولی من برام خیلی سخته

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
درچ حدبودرابطشون

مجازی و تلفنی مطمنم .محل کارش دوره د یگه خدا میدونه .

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
به خاطر آمدن عضو جدید هنوز عادت نکرده درست میشه 

چی بگم اخه ‌.ا ون ک باید ناز کنه منم ولی ا ون  ادا در میاره

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز