سلام بچه ها من دو روز بعد از تأخیر پریودم عدد بتام ۲۴۰ بود امروز هفت روز بعد از تاخیرم میشد بتام ۱۶۰۰ بود بعد متصدی آزمایشگاه گفت ممکنه خارج رحمی باشه، الان خیلی استرس گرفتم چون یه سابقه سقط دارم یعنی عدد بتام پایینه؟ تو رو خدا بهم بگین خوبه یا نه خیلی حالم بده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببین عزیزم خارج رحمی یک درد وحشتناکه منم هفته 5بودم از درد داشتم میمردم زمینو چنگ میزدم از شدت درد بیمارستان بردنم گفتن خارج رحمه برو سونوگرافی خیلی منو ترسوندن گریه میکردم رفتم سونو ساک حاملگی و کیسه زرد تشکیل شده بود جوابش بردم دکتر خودم گفت خارج رحم نیس ولی درد نفهمیدن از چیه
باید هر دو روز دو برابر بشه حساب کن دیگه فکر کنم خوبه از کی تا حالا متصدی آزمایشگاه دکتر زنان شده؟ من رفتم دکتر سونومو نشون بدم تو سونو نوشته بود دارای فولیکول 20 بعد منشی میگفت تو کیست داری😶😳 به این حرفا توجه نکن
گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد