2777
2789
عنوان

عدد بتا

73 بازدید | 5 پست

سلام بچه ها من دو روز بعد از تأخیر پریودم عدد بتام ۲۴۰ بود امروز هفت روز بعد از تاخیرم میشد بتام ۱۶۰۰ بود بعد متصدی آزمایشگاه گفت ممکنه خارج رحمی باشه، الان خیلی استرس گرفتم چون یه سابقه سقط دارم یعنی عدد بتام پایینه؟ تو رو خدا بهم بگین خوبه یا نه خیلی حالم بده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببین عزیزم خارج رحمی یک درد وحشتناکه منم هفته 5بودم از درد داشتم میمردم زمینو چنگ میزدم از شدت درد بیمارستان بردنم گفتن خارج رحمه برو سونوگرافی خیلی منو ترسوندن گریه میکردم رفتم سونو ساک حاملگی و کیسه زرد تشکیل شده بود جوابش بردم دکتر خودم گفت خارج رحم نیس ولی درد نفهمیدن از چیه 

باید هر دو روز دو برابر بشه حساب کن دیگه فکر کنم خوبه از کی تا حالا متصدی آزمایشگاه دکتر زنان شده؟ من رفتم دکتر سونومو نشون بدم تو سونو نوشته بود دارای فولیکول 20 بعد منشی میگفت تو کیست داری😶😳 به این حرفا توجه نکن

گر نگهدار من آنست که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
باید هر دو روز دو برابر بشه حساب کن دیگه فکر کنم خوبه از کی تا حالا متصدی آزمایشگاه دکتر زنان شده؟ م ...

وای😁😁 بخدا راست میگی اینا که بیشتر از دکترا ادعاشونم میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز