2777
2789

بچه کجایی؟؟

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیز آگهی میدی درست بده 

اسم ومشخصات ومحل سکونت بگو 

تا ببینیم میتونیم دوست شیم باهات یانه 😝😝😁😂

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
۲۴ سالمه تهران

رد صلاحیت شدی 😂😂😂




شوخی میکنم ها ناراحت نشی یه وقت 😘😘

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
عزیز آگهی میدی درست بده  اسم ومشخصات ومحل سکونت بگو  تا ببینیم میتونیم دوست شیم باهات یا ...

۲۴ سالمه.تهران زندگی میکنم.یه دختر ۳ ساله دارم.شوهرم ۲۰ سال از خودمبزرگتره 

۲۴ سالمه.تهران زندگی میکنم.یه دختر ۳ ساله دارم.شوهرم ۲۰ سال از خودمبزرگتره 

الهی قربونت 

چه قشنگ گفتی 😍😍

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خودکشی کنم

asra_888 | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز