2777
2789

بچه کجایی؟؟

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیز آگهی میدی درست بده 

اسم ومشخصات ومحل سکونت بگو 

تا ببینیم میتونیم دوست شیم باهات یانه 😝😝😁😂

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
۲۴ سالمه تهران

رد صلاحیت شدی 😂😂😂




شوخی میکنم ها ناراحت نشی یه وقت 😘😘

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
عزیز آگهی میدی درست بده  اسم ومشخصات ومحل سکونت بگو  تا ببینیم میتونیم دوست شیم باهات یا ...

۲۴ سالمه.تهران زندگی میکنم.یه دختر ۳ ساله دارم.شوهرم ۲۰ سال از خودمبزرگتره 

۲۴ سالمه.تهران زندگی میکنم.یه دختر ۳ ساله دارم.شوهرم ۲۰ سال از خودمبزرگتره 

الهی قربونت 

چه قشنگ گفتی 😍😍

نه میل به آغاز و نه پایان دارم ، چندیست که مرده ام ولی جـان دارم..😔😔😔دوری کردن از بعضی آدما مثل گرفتن رژیمه بودنشون لذیذه، نبودنشون باعث پیشرفت 😁😐و هیچ‌کس نبود که غم مرا از خنده هایم بفهمد.💔💔💔💔💔شـــــنیدے؟ مـــیـــگـــن بــادنـــیـاعـوضـــــت نــمـیـــکـنــم؟زر میــــــــزنـــنـــــ ! پـاش بـــیـــوفــتــهتــوروبـایـکـی کـه عکــس پــروفـایـلــشاز تــو بـهتره عوضت میکنن،🙄🙄😒😒😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش