بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چون کیسه صفرا ندارید . چربی ها توی روده خوب هضم نمی شند شما بیماری روده هم داشتید؟ شوهر من او ...
نه نداشتم سنگ كيسه صفرا داشتم كه اگه دكترا. زودتر ميفهميدن كبدم خراب نميشد ولي اين دكترم با ديدن چهرم سريع فهميد كه ديگه كبد از كار افتاده بايد پيوند شم حتي بعد عمل كه به هوش اومدم عكس كبد قبلي و كبد جديد و نشونم داد😬😬 و از همون جا گفت هر چي دوست داري كيتوني ديگه بخوري فقط چاق نشو و سوسيس و كالباسم نخور
سلام پسرمن وقتی بدنیا اومدش بیماری اترزی صفراویی رو داشت یعنی مجاری صفراوی بیرون کبد رو مادرزادی نداشت عملش کردن خوب شده ولی میگن اترزیا سی درصد شانس دارن که پیوند نخان اول تجربه مادرشدن خیلی سخته چند ماه بیمارستان بودم این هیچ جواب درستم نمیدن اینده بچت قراره چی یشه فقط خدا بهممون رحم کنه
سلام پسرمن وقتی بدنیا اومدش بیماری اترزی صفراویی رو داشت یعنی مجاری صفراوی بیرون کبد رو مادرزادی ندا ...
خدا انشاله شفا بده. هیچ وقت ناامید نشو گرچه میدنم خیلی سخته. خود من با تو بچه زندگیم را نابود شده میدیدم. الانم شوهرم خیلی باید مواظب باشه سرما نخوره واسش خیلی خطرناکه
شما که تجربه ی پیوندو داشتین از دکترا پرسیدین ایا پیوند تا اخر واسه ادم میمونه یا نه اخه خیلی نگرانم بچم فقط یک سالشه دوران بارداری سونوگرافی چیزی نشون نداد میگن اصلن دیده نمیشه
خانومای باردار حتمن سونو رفتین بگین حتمن حتمن زوم شن رو مجاری صفراویی چون اونجور که من تجربه کردم واسه هر نقص مادرزادی درمان هست با عمل ولی صفراویی اگهدعمل جواب نده پیوند اگرهم جواب بده سی درصد شانس دارن پیوند نخان تا اخر عمرشونم اگه پیوند نخان باید دلرو بخورن