2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پيوند كبد اونقدرهام كه فكر ميكني سخت نيست من خودم انجام دادم خيلي راحت بود اصلا هم تو ليست انتظار مي ...

چند ساله؟ هنوز دارو میخورید؟ آزمایش میدید؟

💕الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

٣٢بله دارو كه هميشه بايد خورد  هر سه ماهم آزمايش ميدم ولي  مشكلي ندارم و سر حالم البته همه همينطورن بعد عمل يه آدم سالم ميشن فقط بايد چكاب برن همش كه اونم واسه پيونديا رايگانه  تو تهرانم عمل كردم كه دكترم از بهتريناي عمل پيوند كبد تو ايرانه كاملا هم رايگان 

٣٢بله دارو كه هميشه بايد خورد  هر سه ماهم آزمايش ميدم ولي  مشكلي ندارم و سر حالم البته همه ...

انشاله همیشه سلامت باشید . شوهر منم شش ماه که پیوند شده. منظورم این بود که چند ساله عمل کردین؟

💕الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
انشاله همیشه سلامت باشید . شوهر منم شش ماه که پیوند شده. منظورم این بود که چند ساله عمل کردین؟


شما بالاخره اصفهان عمل شد همسرتون؟

چون ساكن اصفهان بودين اونجا تو ليست قرار گرفتين يا از شهرهاي ديگه هم ميتونن بيان اونجا؟

من اراكم و فاصلم به شما خيلي نزديكتره از شيراز. البته شيراز تو نوبت هستيم

شما بالاخره اصفهان عمل شد همسرتون؟ چون ساكن اصفهان بودين اونجا تو ليست قرار گرفتين يا از شهرهاي ديگ ...

بله شوهرم اصفهان عمل . هم شیراز توی نوبت گذاشتیم و هم اصفهان . شیراز خیلی شلوغه و اصفهان نوببتمون شد. شما هم میتونید بیاین اصفهان . همه آزمایشات و تستهایی که شیراز رفتین از کل پروندتون کپی بگیرید بیارید اصفهان. پیش دکتر بهنام صانعی. فقط همین یه دکتره که اصفهان پیوند می کنه روزهای یکشنبه و چهارشنبه توی مطبه. مطبش خیابون شمس آبادیه اگه قصد اومدن داشتین حتما تماس بگیرید و نوبت بگیرین 

💕الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

کسی میدونه از ساعتی که تماس میگیرن چقدر زمان داریم تا برسیم بیمارستان؟؟

میخوام بدونم چقدر کبد و میتونن نگه دارن؟

آخه اراک تا شیراز با ماشین حدود ۱۳ ساعت راهه با هواپیما هم حدود ۶ ساعت زمان میخوام

کسی میدونه از ساعتی که تماس میگیرن چقدر زمان داریم تا برسیم بیمارستان؟؟ میخوام بدونم چقدر کبد و میت ...

وقتی بهتون زنگ بزنن میگن کی خودتون را برسون.

اصفهان معمولا از بیماران مرگ مغزی تو خود استان استفاده می کنند و برای شوهر من طوری بود که شب بهش زنگ زدن و صبح رفت بیمارستان و همون آقایی که مرگ مغزی شده بود را اول بردن اتاق عمل و شوهر منو 4 عصر بردن اتاق عمل 

💕الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
عزيزم ممكنه يكم بيشتر توضيح بدي؟ اسم و آدرس دكترتون رو بدين لطفا

دكتر محمدرضا نجات اللهي بيمارستان طالقاني ولنجك دكترش عاليه از شيراز اومده هر روز پيوند داره كارش عاليه كاملا رايگان

من كه اصلا تو نوبت نبودم شايد يك هفته چون دكترم نمي زاره حال بيمار وخيم شه و عمل كنه  من حالم خوب بود فقط يه كم تب و لرز داشتم زنگ كه زدن خودم با ماشين رفتم بيمارستان هر جا غير اينجا ميرفتم حالا حالا ها عملم نميكردن مثل بيمارستان امام خميني كه هميشه ميگفت خوبي برو چند ماه ديگه بيا ولي تا پيش اين دكتر رفتم گفت سريع عمل شو خيلي راضيم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز