چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
٣٢بله دارو كه هميشه بايد خورد هر سه ماهم آزمايش ميدم ولي مشكلي ندارم و سر حالم البته همه همينطورن بعد عمل يه آدم سالم ميشن فقط بايد چكاب برن همش كه اونم واسه پيونديا رايگانه تو تهرانم عمل كردم كه دكترم از بهتريناي عمل پيوند كبد تو ايرانه كاملا هم رايگان
شما بالاخره اصفهان عمل شد همسرتون؟ چون ساكن اصفهان بودين اونجا تو ليست قرار گرفتين يا از شهرهاي ديگ ...
بله شوهرم اصفهان عمل . هم شیراز توی نوبت گذاشتیم و هم اصفهان . شیراز خیلی شلوغه و اصفهان نوببتمون شد. شما هم میتونید بیاین اصفهان . همه آزمایشات و تستهایی که شیراز رفتین از کل پروندتون کپی بگیرید بیارید اصفهان. پیش دکتر بهنام صانعی. فقط همین یه دکتره که اصفهان پیوند می کنه روزهای یکشنبه و چهارشنبه توی مطبه. مطبش خیابون شمس آبادیه اگه قصد اومدن داشتین حتما تماس بگیرید و نوبت بگیرین
کسی میدونه از ساعتی که تماس میگیرن چقدر زمان داریم تا برسیم بیمارستان؟؟ میخوام بدونم چقدر کبد و میت ...
وقتی بهتون زنگ بزنن میگن کی خودتون را برسون.
اصفهان معمولا از بیماران مرگ مغزی تو خود استان استفاده می کنند و برای شوهر من طوری بود که شب بهش زنگ زدن و صبح رفت بیمارستان و همون آقایی که مرگ مغزی شده بود را اول بردن اتاق عمل و شوهر منو 4 عصر بردن اتاق عمل
من كه اصلا تو نوبت نبودم شايد يك هفته چون دكترم نمي زاره حال بيمار وخيم شه و عمل كنه من حالم خوب بود فقط يه كم تب و لرز داشتم زنگ كه زدن خودم با ماشين رفتم بيمارستان هر جا غير اينجا ميرفتم حالا حالا ها عملم نميكردن مثل بيمارستان امام خميني كه هميشه ميگفت خوبي برو چند ماه ديگه بيا ولي تا پيش اين دكتر رفتم گفت سريع عمل شو خيلي راضيم