2777
2789
عنوان

ناخن ؟؟

102 بازدید | 11 پست

کاشت یا ژلیش ناخن اگه انجام بدیم،واقعا نماز و غسل دیگه نمیشه انجام داد؟ 

من خیلیییییی دوس دارم انجام بدم ولی بخاطر همین چیزا تا الان انجام ندادم....


بوی نم بارون 😍🌧️☔

وای بازم این موضوع احتمالا دعوامیشه

بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم؟💔چگونه اینهمه غم رابه هرطرف بکشانم؟ 😔نه پای رفتن ازینجا نه طاقتی که بمانم 😭چگونه دست دلم را به دست تو برسانم....💔💔💔

بنظرم زنگ‌بزن از مرجعت بپرس ک دیگ مطمئن شی

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله کاشت و ژلیش مانع جدی برای غسل و وضو هست

خدا تو قرآن دستور به طهارت داده،عقلانی هست که این طهارت باید درست و با رعایت کامل شرایط باشه تا مقبول باشه

ابتدا فکر میکردم مملکت وزیرِ دانا می‌خواهد،بعد فکر کردم شاید شاهِ دانا می‌خواهد،اما اکنون می‌فهمم مـِــلــَـتــــــِ دانا میخواهد....!                                                💕امیـــرکــبــیر💕
چرا دعوا؟!

همیشه درمورد این موضوع دعواشده یه عده مذهبی ان بدشون میاد یه عده وسواسن دوس ندارن یه عده باخدا راحت میگیرن میگن اوکیه یه عده هم کلا غسل ووضو واسشون مهم نیست کارخودشونو میکنن لب کلام

بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم؟💔چگونه اینهمه غم رابه هرطرف بکشانم؟ 😔نه پای رفتن ازینجا نه طاقتی که بمانم 😭چگونه دست دلم را به دست تو برسانم....💔💔💔

مانع عمدی هیچ راهی نداره برای وضو و غسل

میتونی ناخن مصنوعی بذاری خیلی راحت تره

پیشاپیش بخاطر متن امضام عذر خواهم از کاربران محترم... جواب توهینتو نمیدم,کافیه توجه کنی سطح پایین فرهنگت مانع از هم صحبتی من باهات میشه و از طرفی اتلاف وقت هست که تمایلی بهش ندارم...در 99/9/9 دیگه هیچ تاپیک حس ششمی وجود نداره😑       تاپیک فال و حس ششم و از این خرافات گزارش میزنم... ...من کاملا انتقاد پذیر هستم اما<<  مزخرف >>پذیر نیستم!*** همه ی آدم ها وقتی آرام باشند,زشتی هایشان ته نشین میشود,     زلــــــــال دیده می شوند .       برای اینکه آدمی را بشناسید        ,    <<قــــــــبــــــــل از مــــــــصــــــرف خــــــــــــوب تـــــکـــــان دهــــیـــــد...>> 

اگر غسل و وضو واست مهمه ک باید دورشو خط بکشی چون مانعه صد درصدیه و اصلا راه نداره با وجود کاشت غسل کنی.جبیره هم ک بعضیا میگن چون توی این مورد صدق نمیکنه کلا کنسله

کاربر*دختر_تنها*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز