بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
همیشه درمورد این موضوع دعواشده یه عده مذهبی ان بدشون میاد یه عده وسواسن دوس ندارن یه عده باخدا راحت میگیرن میگن اوکیه یه عده هم کلا غسل ووضو واسشون مهم نیست کارخودشونو میکنن لب کلام
بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم؟💔چگونه اینهمه غم رابه هرطرف بکشانم؟ 😔نه پای رفتن ازینجا نه طاقتی که بمانم 😭چگونه دست دلم را به دست تو برسانم....💔💔💔
پیشاپیش بخاطر متن امضام عذر خواهم از کاربران محترم... جواب توهینتو نمیدم,کافیه توجه کنی سطح پایین فرهنگت مانع از هم صحبتی من باهات میشه و از طرفی اتلاف وقت هست که تمایلی بهش ندارم...در 99/9/9 دیگه هیچ تاپیک حس ششمی وجود نداره😑 تاپیک فال و حس ششم و از این خرافات گزارش میزنم... ...من کاملا انتقاد پذیر هستم اما<< مزخرف >>پذیر نیستم!*** همه ی آدم ها وقتی آرام باشند,زشتی هایشان ته نشین میشود, زلــــــــال دیده می شوند . برای اینکه آدمی را بشناسید , <<قــــــــبــــــــل از مــــــــصــــــرف خــــــــــــوب تـــــکـــــان دهــــیـــــد...>>
اگر غسل و وضو واست مهمه ک باید دورشو خط بکشی چون مانعه صد درصدیه و اصلا راه نداره با وجود کاشت غسل کنی.جبیره هم ک بعضیا میگن چون توی این مورد صدق نمیکنه کلا کنسله