2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم  من هر وقت خرابکاری میکنم کم میام🙈🙈🙈 در کل لزون روز که گفتم از فردا باز شروع می ...

پس ادرس بده وقتی کم پیدایی بیاییم سر وقتت🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫

دختر خوب به خودت ارزش قایل باش😍😍

یهو نیام قبولم نکنن ترو خدا منو یادت باشه

نه گلم  .  دقیقا اول صبح اول دی بیا تو تاپیک اعلام کن که میخوای شرکت کنی .در ضمن دو صفحه اول تاپیک رو کامل کامل بخون دستت میاد باید چکار کنی.  از همین فردا هم میتونی شروع کنی به رژیم البته بدون سرگروه تا ان شاالله اول دی طبق قوانین جدید چالش زمستونی پیش بری 

🌈به نام خدای رنگین کمان 🌈

@بامدادخمار  

سلام عزیزم،اول اینکه من هر وقت توی این تاپیکا میام کلی انگیزه میگیرم 

ولی باز خراب کردم یک هفتس که نمیتونم ارادمو جمع کنم😣تا عصر رژیم میگیرم عصر به بعدم میترکونم😑

همش فکر میکنم ممکنه ازین باشه که هر وقت اندازه ی کالری هدفم میخورم و احساس سیری دارم از خودم و رژیمم ناراضیم

نمیدونم این چه حس بد و مزخرفیه که هی میاد سراغم

لطفا کمکم کن🙈

دوم اینکه میشه بگی شب بیدارم چطوره؟برمیگرده یا نه؟ازش خبری داری؟

خیلی نگرانشم 😓

سوم اینکه منو خیلی کمک کن همیشه🥺من یک بد هیکلِ فوق العاده بدون عزت و اعتماد ب نفسو بی ارادم که هیچوقت معنی خوش هیکلی رو نفهمیدم 🥺😣😓از ۱۰۲ رسیدم به ۹۴ونیم در حال حاضر🥺اگه این هفته زیاد نکرده باشم😭🤦🏻‍♀️🥴

من باز شدم کله قرمز چون هدفمو تغییر دادم،هم میخوام پله های ترقی رو از اول شروع کنم به بالا اومدن😁😎♡هر روزی که تسلیم نمیشی یه روز زودتر به هدفت نزدیک میشی💪🏻♡وزن فعلا ۹۵🥴هدف اول۹۰...............هدف آخر ۶۸😶👩🏿‍☻
پس ادرس بده وقتی کم پیدایی بیاییم سر وقتت🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫 دختر خوب به خودت ارزش قایل باش😍😍

ساناز حالم گرفتس😭یکم فحشم بده شاید خوب شم😪

من باز شدم کله قرمز چون هدفمو تغییر دادم،هم میخوام پله های ترقی رو از اول شروع کنم به بالا اومدن😁😎♡هر روزی که تسلیم نمیشی یه روز زودتر به هدفت نزدیک میشی💪🏻♡وزن فعلا ۹۵🥴هدف اول۹۰...............هدف آخر ۶۸😶👩🏿‍☻
گزارش#   سلام جینگولیا جمعتون بخیر و شادی💥💥💥 صبحانه. تخم بلدرچین.ارده و شیره. ناهار آبگو ...

گزارش# صبحونه:خاگینه.نون 

نهار:برنج.خورش مرغ.دوغ 

شام:کدو پخته 

میان وعدع خرما.گندمک 

ورزش:۵۰شنا دیوار.۳۰sحرکت پلانک

@abremaman سمیرا جونم یه سوال داشتم.میگم داخل کرفس گردو که نوشتست عدد منظورش یک عدده یا یک گردو کامل که چهار تا مغز داره؟؟

من همینطور که از وزن ۸۴اومدم۷۰ دوباره میتونم از۷۶.۵بیام برای۶۵.قد۱۶۵ وزن شروع۷۶.۵ به امید مانکن شدنممممممم  .هفته اول ۷۶ هفته دوم 75.5
عالی هستی ماری 🍎🍏🍇🍉🍊🍋🍒🍓🍅🍍🍌🌽🥕🥝


سلام خوبین خانما شب آخرین جمعه پاییزتون بخیر

صبحانه= انار +نان خامه ای۱عدد

میان وعده= انجیر خشک۲۵گ+ نارنگی نصف عدد

نهار= برنج آبکش بدون روغن۸ق+ یه ذره ته دیگ+ خورشت هویج ۱.۵قاشق+ گوشت گوساله۱تکه

میان وعده =راحت الحلقوم۲۲.۵گ+  بستنی سنتی۱۸۰گ +پشمک شکلاتی روکش دار۳عدد

شام =نان لواش۸۴ گ+ املت ۱۰۰گ+ لبونصف لیوان+ لیموشیرین۱عدد+ پرتقال ۱عدد+ خیار۱عدد

ورزش رقص۲۰دقیقه

کالری مجاز۱۷۶۶

کالری مصرفی۱۷۰۷

@بهاربانووو2  

@negin_slh  

@dozhtarebabaei  

@yalda818  

@mahdiye_bano  

 

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
پس چی؟؟؟یکی باید برا اینهمه گوناه استغفار کنه یا نه؟😂😂😂😂😂📿📿📿📿📿

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 الآن اعتراف کردی؟؟؟🤣🤣🤣🤣🤣

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792