@بامدادخمار
سلام عزیزم،اول اینکه من هر وقت توی این تاپیکا میام کلی انگیزه میگیرم
ولی باز خراب کردم یک هفتس که نمیتونم ارادمو جمع کنم😣تا عصر رژیم میگیرم عصر به بعدم میترکونم😑
همش فکر میکنم ممکنه ازین باشه که هر وقت اندازه ی کالری هدفم میخورم و احساس سیری دارم از خودم و رژیمم ناراضیم
نمیدونم این چه حس بد و مزخرفیه که هی میاد سراغم
لطفا کمکم کن🙈
دوم اینکه میشه بگی شب بیدارم چطوره؟برمیگرده یا نه؟ازش خبری داری؟
خیلی نگرانشم 😓
سوم اینکه منو خیلی کمک کن همیشه🥺من یک بد هیکلِ فوق العاده بدون عزت و اعتماد ب نفسو بی ارادم که هیچوقت معنی خوش هیکلی رو نفهمیدم 🥺😣😓از ۱۰۲ رسیدم به ۹۴ونیم در حال حاضر🥺اگه این هفته زیاد نکرده باشم😭🤦🏻♀️🥴