2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهیییییی ..... چقد این گودزیلاها با حالن😆😆😆😆 بازم خونه میری سرکار ، چیه ما زنای خونه دار همش ...

سخته

با دو بچه کوچیک سرکار رفتن سخته واقعا

باور کن اگه توجیه مالی نداشت عطاش رو به لقاش میبخشیدم و کلا بیخیال میشدم

شغل واسه قبل مادری خوبه

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
سخته با دو بچه کوچیک سرکار رفتن سخته واقعا باور کن اگه توجیه مالی نداشت عطاش رو به لقاش میبخشیدم و ...

آره دقیقا درست میگی کار کردن باید تفریحی باشه بنظرم

  گروه طلایی🌻تثبیت🌻   وزن شروع۶۵⬅️ ۵۹.۲۰۰ رفتم تثبیت💪🏆🎯 قد۱۶۰   
یوهااهااااااا

انگاری پسرکت گازت گرفته !

مدل جدید بدعت گزاریه؟ آخه نزدیک صفحه رند هم نیستیم

😂😂😂😂😂😂😂😂

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

🌼🍂💓🌼🍂💓🌼🍂💓🌼🍂💓


دوستان، بخاطر داشته باشید که درون شما بذر عظمت وجود دارد. شما برای درجا زدن آفریده نشده اید،از پیش پا افتادگی رهایی یابید، همچنان به رشد خود و به دستیابی به قله های موفقیت ادامه دهید. بهترین روزهای شما پیش رویتان قرار دارند. شما موهبتهای بینظیری که خداوند برایتان در نظر دارد را ندیده، نشنیده، و حتی قادر به تجسم آنها نیز نخواهید بود. همچنان که به مرحله ی بالاتری رفته، در زندگیتان پیشرفت کرده و به توانایی های والایتان دست مییابید، نه تنها آرزوهایتان را محقق خواهید ساخت بلکه به خودِ بهترتان نیز تبدیل میشوید، بهتر از آنچه قادر به تصورش بوده اید.💚


🍁#جول_اوستین


انگیزه#  

  گروه طلایی🌻تثبیت🌻   وزن شروع۶۵⬅️ ۵۹.۲۰۰ رفتم تثبیت💪🏆🎯 قد۱۶۰   
سلام حالتون چطوره دوستای خوبم ممنون که بفکرم بودین وصدام زدین خصوصی پیام دادین بچه ها من متاسفانه تص ...

ای بمیرم برات چقدر دردناک 

شوهرت عجب آدمیه ها ینی چی رانندگیه پیش میاد زدن زنشو داغون کردن لال شدن همشون😡😡

 
آره دقیقا درست میگی کار کردن باید تفریحی باشه بنظرم

آره 😑😑😑😑😑😑

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز