2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529508 بازدید | 68299 پست
سلام میگن هرکی بیاد اینجا لاغر میشه  منم راه میدید؟🥺🥺🥺

اینجا در ب رو همه بازه بفرما ت 😉😊

هیـــــچ جݩگــــــي بیــن "ط" و دنیاي بیــرونت نیست؛ جݩگ اصݪـــي  بیــن  اراده و بهانه هاست.وزن شروع ۸۷😖😱 قد ۱۶۵ 🙃.هدف اول ←۸۲✔.هدف دوم←۷۷ ‌هدف سوم← ۷۲. هدف چهارم← ۶۷ .هدف پنجم← ۶۲ . هدف شیشم← 57.هدف اخر ۵۵. 300*86☜250*85☜300*84☜150*83.من به خودم یه حال خوب بدهکارم پس وظیفمه که به خواسته ها و ارزوهام برسم اونم فقط و فقط بخاطر حال دل خودم😇

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای دختر منم عاشق خورما یومورتییام😁😁😁😁😁😁من این اسمو براش میگم🤪🤪🤪🤪😋😋😋😋😋😋من دو سه بار ...

ساناز جون من تاحالا نخوردم نمیدونم چرا دوس ندارم🤔واقع خوشمزست؟یه مرضی دارم هر غذایی که ازقیافش خوشم نیادنمیخورم😑کاش ای مرض برای پلو وخورشت بود😂

@اتنا72   @خوشگلشششونم   @mahpishooniiiii   @mhds12   @rango567 &nb ...


سلاام نوش جوووونت اره بخاطر گوشت و گردو كالريش  بالاس منم پريروز مجبور شدم كم بخورم

عضو گروه نارنجی 🍊. وزن فعلی ۷۳.۱۵۰ وزن هدف ۵۵   هیچکس تا به حال برنامه ای برای شکست خوردن، چاق شدن یا احمق بودن ننوشته این چیزها وقتی اتفاق می افتد که شما برنامه ای نداشته باشید. 

گزارش#  

صبحانه:ماست+نون ٧ غله

ناهار:پلو ابكش+قرمه سبزي+سالاد شيرازي+يه تيكه ته ديگ

عصرونه:چاي+بيسكوئيت رژيمي+كره بادوم زميني

شام:قرمه سبزي+نون سنگك

بعده شام:ميوه+دمنوش اويشنو زنجبيل اينا

مصرفي:١٢٤٠

مجاز:١٣٠٠

فست نميگيرم منها ٢٠٠ كردم

ورزش:يكم فقط حلقه زدم اصلا وقت نداشتم امروز مشتري داشتم وقت نشد فردا جبران ميكنم

@لاغرمیشم  

@اتنا72  

@آسنات99  

💔🌈

@آسنات99     @پیش_پیشی     @mhds12     سلام دوستان گلم  ص ...


سلام گلم به به نوش جونت عاليه ... عزيزم روزاي فست ماكاراني و برنج اينا نخوريم بهتره  

عضو گروه نارنجی 🍊. وزن فعلی ۷۳.۱۵۰ وزن هدف ۵۵   هیچکس تا به حال برنامه ای برای شکست خوردن، چاق شدن یا احمق بودن ننوشته این چیزها وقتی اتفاق می افتد که شما برنامه ای نداشته باشید. 
ساناز جون من تاحالا نخوردم نمیدونم چرا دوس ندارم🤔واقع خوشمزست؟یه مرضی دارم هر غذایی که ازقیافش خوشم ...

هن قیز،چوخ یملی دی😋😋🤭من از طفولیت عاشقش بودم😂😂😂منیم ده اوغلوم سویمز.اما اوزوم اولرم اوننان اوتور.

عشقم مطمعنی رژیمی؟؟؟,بیشتر غذاهات پرکالریست،😄😄😄😄😄

هاها

چیپس و‌حموس‌رو میدونم ناپرهیزی کردم ولی یه کار کردم که بهم افتخار میکنی

کیک خفن داشتیم یخچال ، شب شوهرم گیر داد بیاریم بخوریم، بعد از بحث‌طولانی کوتاه اومدم، اوردم، بریدم، گذاشتم تو بشقابم و خواستم بذارم دهنم ولی جای اون رفتم اشپزخونه و‌انداختمش سطل اشغال 😎😎

الانم‌نهار‌تو‌جبران نهار دیروز سالاد و گوشت میخورم جای برنج☺️☺️

ساناز جون من تاحالا نخوردم نمیدونم چرا دوس ندارم🤔واقع خوشمزست؟یه مرضی دارم هر غذایی که ازقیافش خوشم ...

کار دنیا برعکسه دیگه😂😂😂😂😂😂در نظر منکه خوش قیافه ست👌👌👌

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز