سریال دروغگوهای کوچک زیبا خارجیه سیب ممنوعه واکینگ ها دل اقازاده،ممنوعه،رقص روی شیشه
دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
لطفا امضامو تا آخر بخونید: کاربری چندممه. لطفا قبل از این که تعلیقم کنید اخطار بدید. معمولا آدم دلتنگی هستم. دلم حتی برای بقال سر کوچه هم تنگ میشه. گاهی هم دلم برای بدترین آدمای زندگیم تنگ میشه چون خوبیاشونو هم دیده بودم. بیاید برای رفتههای زندگیمون فاتحه بفرستیم. اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه. سفرشون به سلامت. اگر تو تاپیکی سوال دارویی داشتن یا میخواستن فیلم، سریال، کتاب یا موزیک بهشون معرفی بشه، منو تگ کنید. جریان نام کاربریم اینه که چند سال پیش یه دوست مجازی داشتم که تو چتروم گُلدچت باهم آشنا شده بودیم. نام کاربریش دختر خوب بود و اسمش نازنینشکیبا. از یه روزی به بعد دیگه تو یاهومسنجر آنلاین نشد. خطش هم خاموش شد. از اون روز همهجا نام کاربریمو میذارم دختر خوب به امید این که پیداش کنم. مادرم بیماری نوروپاتی داره. میشه برای سلامتیش و بهبودیش یه صلوات بفرستید؟ ممنونتون میشم.
دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩
اخه تازه ترسم ریخته گفتم ترسناک نباشه مالفیسنت هم خوبه
دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩
لطفا امضامو تا آخر بخونید: کاربری چندممه. لطفا قبل از این که تعلیقم کنید اخطار بدید. معمولا آدم دلتنگی هستم. دلم حتی برای بقال سر کوچه هم تنگ میشه. گاهی هم دلم برای بدترین آدمای زندگیم تنگ میشه چون خوبیاشونو هم دیده بودم. بیاید برای رفتههای زندگیمون فاتحه بفرستیم. اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه. سفرشون به سلامت. اگر تو تاپیکی سوال دارویی داشتن یا میخواستن فیلم، سریال، کتاب یا موزیک بهشون معرفی بشه، منو تگ کنید. جریان نام کاربریم اینه که چند سال پیش یه دوست مجازی داشتم که تو چتروم گُلدچت باهم آشنا شده بودیم. نام کاربریش دختر خوب بود و اسمش نازنینشکیبا. از یه روزی به بعد دیگه تو یاهومسنجر آنلاین نشد. خطش هم خاموش شد. از اون روز همهجا نام کاربریمو میذارم دختر خوب به امید این که پیداش کنم. مادرم بیماری نوروپاتی داره. میشه برای سلامتیش و بهبودیش یه صلوات بفرستید؟ ممنونتون میشم.