2777
2789

سریال دروغگوهای کوچک زیبا خارجیه سیب ممنوعه واکینگ ها دل اقازاده،ممنوعه،رقص روی شیشه

دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به چه ژانری علاقه داری؟

لطفا امضامو تا آخر بخونید: کاربری چندممه. لطفا قبل از این که تعلیقم کنید اخطار بدید. معمولا آدم دلتنگی هستم. دلم حتی برای بقال سر کوچه هم تنگ میشه. گاهی هم دلم برای بدترین آدمای زندگیم تنگ میشه چون خوبیاشونو هم دیده بودم. بیاید برای رفته‌های زندگیمون فاتحه بفرستیم. اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه. سفرشون به سلامت. اگر تو تاپیکی سوال دارویی داشتن یا میخواستن فیلم، سریال، کتاب یا موزیک بهشون معرفی بشه، منو تگ کنید. جریان نام کاربریم اینه که چند سال پیش یه دوست مجازی داشتم که تو چت‌روم گُلدچت باهم آشنا شده بودیم. نام کاربریش دختر خوب بود و اسمش نازنین‌شکیبا. از یه روزی به بعد دیگه تو یاهومسنجر آنلاین نشد. خطش هم خاموش شد. از اون روز همه‌جا نام کاربریمو میذارم دختر خوب به امید این که پیداش کنم. مادرم بیماری نوروپاتی داره. میشه برای سلامتیش و بهبودیش یه صلوات بفرستید؟ ممنونتون میشم.
جوکر2019 وکیل مدافع شیطان عطر بیتر مون انجمن شاعران مرده گرگ وال استریت

جوکرو دیدم بقیش ترسناکه ایا؟

دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩
نه عزیزم💚

اخه تازه ترسم ریخته گفتم ترسناک نباشه مالفیسنت هم خوبه

دختری 🥰ازفصل زمستان 🧊امابادلی♥️ بهاری🌹متاهل،آشناهاصدام میکنن مسکنه مهربون🤪عاشق همسروخانوادم♥️یک عددتپلی باانگیزه هستم😎برای خوشبختی من وخانوادم اگه دوست داشتی یک صلوات بفرست.یک نصیحت بزرگ دوستاتوبه خودت نزدیک نگه داردشمناتو نزدیکتر.مطمئن باش خدای مهربون همیشه حواسش بهت هست فقط گذاشته موقعش یه حال حسابی به زندگیت بده پس همیشه امیدت به اون بالاسری باشه که ارحمن راحمینه🤩
خب باشه و ترجیحا غمگین نباشه

gone girl


لطفا امضامو تا آخر بخونید: کاربری چندممه. لطفا قبل از این که تعلیقم کنید اخطار بدید. معمولا آدم دلتنگی هستم. دلم حتی برای بقال سر کوچه هم تنگ میشه. گاهی هم دلم برای بدترین آدمای زندگیم تنگ میشه چون خوبیاشونو هم دیده بودم. بیاید برای رفته‌های زندگیمون فاتحه بفرستیم. اونایی که از زندگیمون رفتن ولی از قلبمون نه. سفرشون به سلامت. اگر تو تاپیکی سوال دارویی داشتن یا میخواستن فیلم، سریال، کتاب یا موزیک بهشون معرفی بشه، منو تگ کنید. جریان نام کاربریم اینه که چند سال پیش یه دوست مجازی داشتم که تو چت‌روم گُلدچت باهم آشنا شده بودیم. نام کاربریش دختر خوب بود و اسمش نازنین‌شکیبا. از یه روزی به بعد دیگه تو یاهومسنجر آنلاین نشد. خطش هم خاموش شد. از اون روز همه‌جا نام کاربریمو میذارم دختر خوب به امید این که پیداش کنم. مادرم بیماری نوروپاتی داره. میشه برای سلامتیش و بهبودیش یه صلوات بفرستید؟ ممنونتون میشم.
جوکر2019 وکیل مدافع شیطان عطر بیتر مون انجمن شاعران مرده گرگ وال استریت

فقط گرگ وال استریت که گفتی درس زندگی به ادم میدع لامصب         

به طرز بی رحمانه ای رک و صادقم باهات پس جنبه داشته باش سیسی 😙😉

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز