2777
2789
عنوان

صدف بیوتی

257 بازدید | 17 پست

من خودم خیلی دوسش دارمو استوریهاشو نگاه میکنم ولی بنظرتون میکاپ هاش خیلی مبتدی و تکراری نیسن ؟بنظرم دنیز بیوتی یا شل بیوتی یا خیلیای دیگشون ...بنظرتون خوشکلتر ارایش نمیکنن ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینا فقط فالوور دارن بنظر من خیلی ادمای توانمندی نیستن توانایی دارنا ولی هستن کسایی که بیشتر از ایشو ...

امشب یه ارایش گذاشته اصن سایش چیز خاصی نیس بنظرم .من خودم همیشه برای بیرون یه همچین ارایشی تازه قشنگتر انجام میدم .من خودم اموزشکاه ارایشکزی رفتم اونجا یه دختری بود واقعا کارش عالی بود 

ایشون خیلی جاها به فالوورهاشوت دروغ گفتن

مثل رتبه ای که مجله فوربز بهش داد! مجله اصلی اصلا همچین انتخابی نکرده و ایشون توسط نسخه فرانسوی این مجله انتخاب شدن که اصلا و ابدا اعتبار و ارزش مجله اصلی رو نداره اما خودش رو منتخب مجله اصلی جا زد و به ریش فالوورهای ساده‌اش خندید

مامان دلارام کوچولو👨‍👩‍👧
وای واقعا؟ نمیدونسسسسم

هر چیزی رو که این بلاگرها ادعا میکنن باور نکنید

گول ظاهر کول و روشن فکرشون رو نخورید

خودتون برید تو سایت مجله سرچ کنید

خیلی ها اینجوری با دروغ و دغل از هیچی به همه چی رسیدن و شاخ شدن! نمونه‌ی بسیار حرفه‌ای و رانتیش هم اقازاده معروف و خانمش هستن (پیکاسو و شبنم شاهرخی)

مامان دلارام کوچولو👨‍👩‍👧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بییااااین

tamila_aaa | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز