2777
2789
عنوان

جهیزیه !!!!!!!!

| مشاهده متن کامل بحث + 720 بازدید | 52 پست
نه خانواده نامزدم خو درک میکنن چون خودشونم همین مشکلو دارن 😔خدا عاقبت همه جووونارو ب خیر بگذرونه&nb ...

آره وااقعاااا

میدونم خدا پشتمه و همیشه هوامو داره و ناامیدم نمیکنه 😍🥰 خدا جون دوستت دارم 
عزیزم وسایب برقی جهیزیه من ی قیمت روز الان 120 ملیونه البته فقط یخچالم ایرانیه. فکر میکنم کل وسایل خ ...

🙄مامانم هنیشه بهم میگفت بذار ذره ذره بخریم خودم نذاشتم ک حالا ایجور بهم شوک وارد شده 🤣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🙄مامانم هنیشه بهم میگفت بذار ذره ذره بخریم خودم نذاشتم ک حالا ایجور بهم شوک وارد شده 🤣

فدا سرت از الان شروع کن ولی واقعا چیزا گرون شده لاف نیس قیمتا بالا رفته تازه شهر هایی مثل اصفهان کار عروس خانما سخت تر هم هست 

دوستای گلم حدس زدم شناسایی شدم این کاربری رو میترکونم با اسم دخترم مجددا عضو میشم 
😔با کلی زحمت ۶۰ تا وام گرفتم .... الان با این قیمتاییی ک گفتین بعید میدونم بتونم کاملش کنم 

ببین عزیزم تورم چیز جدیدی نیست توی ایران 

غصه خوردن فایده نداره 

بشین لیست بنویس وسایلایی که میخای بخری سه دسته کن، 1واجب و ضروری، 2 آسایش بیشتر، 3 غیر ضروری 

دسته اول میشه یه چیزایی مثل یخچال و لباسشویی و ظروف غذا خوری به تعداد حداقلی (نسبت به تعداد اعضای خونوادت که میخای دعوت کنی) 

دسته دوم میشه اجناسی که اگه باشه آسایش بیشتری میاره، مثل یه دست ظرف دیگه، مبل، تخت، 

دسته سوم میشه چیزایی که اگه نباشه هم زندگی راحت میگذره، مثل رختخواب مهمون، چای ساز، غذا ساز، سرویس چینی و کریستال، تزئیناتی، ماشین ظرفشویی، پلو پز، خیلی چیزای این دسته دیر به دیر استفاده میشه و بیشتر از روی مد خریده میشه

اینجوری با اعصاب راحت تر میتونی بری خرید کنی

این که جهیزیه معمولی میشه 100رو کاملا درست گفتن، چون گرونی بیداد میکنه، حتی بیشترم میشه، مخصوصا شما که میگی فقط سرویس چوب باهمسرته، و یخچال و بقیه تیکه ها پای خودته، اما اصلا غصه نخور فقط تامیتونی ضروریات بخر، مثلا لازم نیست لوازم برقی کوچیک مثل چرخ گوشت و غذاساز و ابمیوه گیری و سرخ کن و... حتمابخری ،ضروریات مثل یخچال، گازبدون فر، جاروبرقی، لباسشویی، اتوبخار رو دروهله اول بگیر که از همه واجبترن 

ظرف و ظروف هم تامیتونی مختصر بگیر مثلا یه چینی یا ارکوپال 12نفره کافیه، قاشق چنگال چمدونی نگیر، سرویس قابلمه یه دست جنس خوب کافیه، لوازم پلاستیکی فقط ضروریات بگیر و...، درسته که گرونیه، اما اگه مدیریت خوب داشته باشی وچیز غیرضروری نخری و وقت بذاری و حسابی بگردی تا فروشنده ها نتونن کلاه سرت بذارن، باتوکل به خدا موفق خواهی شد، بشرطیکه سخت نگیری، قطعا خیلی چیزای متفرقه رو شاید پولت نرسه بخری، اما مهم نیست و بعدا باشوهرت دوتایی میتونین تکمیل کنید وسایل رو، شما هم وغمت رواول باید بذاری رو وسایل تو چشم مثل یخچال و فرش و همون چیزایی که بالاتر گفتم 

بیخودی هم پول پای مارک نده، حسابی تحقیق کن و بااطلاعات بروخرید، مثلا هرمارک ایرانی ای لزوما بی کیفیت نیست، پارس خزر تو بعضی وسایل موفق عمل کرده و قیمنش مناسبتره، یا پاکشوما واسه لباسشویی...

اگر جواب بی ادبی و گستاخی یه عده رو نمیدم، برای حفظ شأن خودمه، وگرنه ضایع کردن آدمای بی شخصیت واسه من کاری نداره، و اینکه دوس ندارم کاربریم بخاطر یه آدم بی ارزش به فنا بره😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز