ببین عزیزم تورم چیز جدیدی نیست توی ایران
غصه خوردن فایده نداره
بشین لیست بنویس وسایلایی که میخای بخری سه دسته کن، 1واجب و ضروری، 2 آسایش بیشتر، 3 غیر ضروری
دسته اول میشه یه چیزایی مثل یخچال و لباسشویی و ظروف غذا خوری به تعداد حداقلی (نسبت به تعداد اعضای خونوادت که میخای دعوت کنی)
دسته دوم میشه اجناسی که اگه باشه آسایش بیشتری میاره، مثل یه دست ظرف دیگه، مبل، تخت،
دسته سوم میشه چیزایی که اگه نباشه هم زندگی راحت میگذره، مثل رختخواب مهمون، چای ساز، غذا ساز، سرویس چینی و کریستال، تزئیناتی، ماشین ظرفشویی، پلو پز، خیلی چیزای این دسته دیر به دیر استفاده میشه و بیشتر از روی مد خریده میشه
اینجوری با اعصاب راحت تر میتونی بری خرید کنی