2777
2789
عنوان

یه مشکل همیشگی

263 بازدید | 25 پست

یه مشکلی از اول زندگی تا الآن با شوهرم داشتم اینکه اون هرجا میخواد بره خیلی باید رسمی ازش دعوت کنن و بعد با هزار منت میاد اما خانواده من خیلی ساده برخورد می کنند مثلا یه جایی بخوایم بریم راحت زنگ می زنیم میگیم داریم میایم البته برای دیدنی نه نهار و شام.

و به خاطر همین مسئله از روزی که ازدواج کردم اصلا با خانواده من رفت و آمد نمی کنیم و من خیلی ناراحتم از این بابت. 😔😔

با سلام و احترام  آیا نسبت به خانواده خودشون هم چنین ایده ای دارند

تقریباً اما نه مثل خانواده من. مثلا الان تو کرونا میگه با خانواده او رفت و آمد کنیم اما برای خانواده من باید کرونا تموم بشه. خانواده شوهرم همیشه قبلش دعوت می کنن اما فامیل های من دعوت نمی کنن خب تو فرهنگ ما آنقدر رسمی نیستیم من چی کار کنم؟! همه رو بذارم کنار؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تقریباً اما نه مثل خانواده من. مثلا الان تو کرونا میگه با خانواده او رفت و آمد کنیم اما برای خانواده ...

بابت بیماری کرونا حرفشون بی منطقی نیست، به هرحال دوست ندارند خدایی نکرده یکی از خانواده دچار مشکل شوند چرا که شما واسطه طرفین هستید

با سلام و احترام  آیا نسبت به خانواده خودشون هم چنین ایده ای دارند

دلم برای یه دیدنی ساده ی بعد از ظهری از خونه خواهرم و خاله ام تنگ شده 💔💔 دو تا خواهرم خواستن این مدت بیان به دیدنم شوهرم گفت اجازه ندارن چون قرنطینه ای اما خانواده خودش میان

تقریباً اما نه مثل خانواده من. مثلا الان تو کرونا میگه با خانواده او رفت و آمد کنیم اما برای خانواده ...

سعی کنید با گذ‌شت زمان این مسئله رو به همسرتون بقبولونید که خانواده هاتون سنتی هستند نه تشریفاتی 

سعی کنید با گذ‌شت زمان این مسئله رو به همسرتون بقبولونید که خانواده هاتون سنتی هستند نه تشریفاتی&nbs ...

کاش می فهمید اصلا به به دیدنی ساده اعتقاد ندارم حتما باید براش کارت دعوت بفرستن و سفره هفت رنگ بچینن. میگه خانواده تو دوست ندارن کسی خونه شون بره و خسیس هستن که کسی رو دعوت نمی کنن. هرچی میگم بقیه شون هم همینطوری خونه هم میرن غرورشون اجازه نمیده اونم یه کم ساده تر باشه

شما و همسرتان از دو استان متفاوت هستید؟؟ 

نه. من از یه شهری هستم ایشون هم بزرگ شده روستای نزدیک ما هستن اما بعدش رفتن مرکز استان. اما من یه مدت تهران بودم و کلا نسبت به دیگران خوش بین تر و آسون گیرتر در روابط هستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز