هرگز هرگز هرگز هیچ مردی هیچ زنی را و هیچ زنی هیچ مردی را ن عوض کرده ن درست کرده است این تحفه ایی ک شما میبینید ده بیست درصد خرابتر شده میتوانید او را بپذیرید مبارکتان باشد اگ ن بروید دنبال کارتان و رهایش کنید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خیلی خیلی تو دلم غم دارم،بینهایت حساسم با دشمنمم خوبم😊
عزیزم امیدوارم به دلت آرامش برگرده وهر چی به صلاحته پیش بیاد 😇💗💗💗
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
فروردین ۱۴۰۰ تست ژنتیک دادم شهریور جوابش اومد ۸ تا جهش تو ژن هام بود حالا از همسرم تست گرفتن انشالله که اون سالم باشه و مشکلی پیش نیاد ۴ ماه دیگه جواب آزمایشش میاد برام دعا کنید ❤❤ من ته تغاری پاییزم 😍😍👸🍂🍂 به رنگ رژم💄💄 گیر نده ..تو از سیاست های زنانه بی خبری... زن ها پای مهمترین داشته هایشان را با رژ لب سرخ امضا میکنند..💋💋💋.❤❤❤❤
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی هیچ زنی را و هیچ زنی هیچ مردی را ن عوض کرده ن درست کرده است این تحفه ایی ک شما میبینید ده بیست درصد خرابتر شده میتوانید او را بپذیرید مبارکتان باشد اگ ن بروید دنبال کارتان و رهایش کنید
بچه ها میگن امشب وقیح باز چند تا عکس گذاشته کسی دید عکسارو؟
عزیزم میتونین موهیتارو تگ کنین
میان خضر و موسی چون فراق افتاد، فهمیدم/ که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است/ اگر در اصل دین حُبّ ست و حُب در اصل دین، بی شک/ به جز دلدادگی هر مذهبی، مُشتی خرافات است
هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
قربونت عزیزم اره باحجاب بهترم. ولی بی حجاب شکل سمندونم
عزیزم 😂
به نظرم هر دوجورش خیلی خوشگلی اجزایه صورتت خوشگلن وبهم میخورن 😍
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
میان خضر و موسی چون فراق افتاد، فهمیدم/ که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است/ اگر در اصل دین حُبّ ست و حُب در اصل دین، بی شک/ به جز دلدادگی هر مذهبی، مُشتی خرافات است
هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻