2777
2789
عنوان

عسلویه

762 بازدید | 24 پست

دوستان شرایط کار و زندگی تو عسلویه چجوره؟ 

برادرم کار بهش پیشنهاد شده عسلویه پتروشیمی ماهی 5500 24روز کار 6روز مرخصی... نیروی ساده هم میخان و میگن کار دائم هست. 


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شنیدم عسلویه خیلی بده گرمه برای زندگیم مناسب نیست با خانواده نمیشه رفت فقط برای کاره خانواده هم زندگ ...


اینجا پر خانواده هست زندگی میکنن البته پالایشگاهی ها شهرک دارن همه میرن جم اونجا امکانات کامل رو دارن 

چ خوب پس بره یکم پول جم کنه مثلا پول ماشینی مغازه ای چیزی بعد برگرده،یا اگ تونست همونجا بمونه

من که خودم ۱۳ساله دارم این قسمت زندگی میکنم شوهرمم ۱۷ ساله داره کار میکنه وقتی عادت کنی دیگه بیا نیستی 

جدا؟ کارش چیه؟ خوبه پس پتروشیمی بخاد بره؟ 

به نظر من بیاد ببینه چه جوره میتونه یا نه.

والا با این وضعیت کار جوونها هر جا گیرشون میاد میرن 

الان هم کم‌کم‌ هوا خوب میشه بیشتر گرما رفته 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792