2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه انگار پاهات خواب رفته یه کم سنگینتر

فقط 20 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

و منم بالاخره دختر دار شدم خدابا بچه هامو به خودت سپردم هر ۳ تاشونو❤️🌸

ادم حس میکنه پا نداره😐وقتی هم که بخوای تکون بدی تکون نمیخورن.وقتی هم که حسشون کم کم برمیگرده سنگینن😐

‏من از مرگ میترسم چون هنوز با تو خونه‌ی مشترک نداشتم، هنوز کنارت زندگی نکردم، هنوز کنارت توی کلبه های جنگلی نبودم ، هنوز باهات آشپزی نکردم ، هنوز منتظر نبودم زودتر از سرکار برسم خونه تا درو وا کنمو ببینم تو واسم ناهار درست کردی ، هنوز باهات مشغله های زندگی مشترک نداشتم ، من تا وقتی کنارم نباشی از مرگ میترسم.#m💞ببخشید اگه رکم😐اومدم یه مشورت کنم خوشم اومد موندگار شدم😐

یه چیز ناجور، البته به واکنش بدن آدما بستگی داره، من بچه اول و دوممو با بی حسی بدنیا آوردم، سر اولی دلم میخواست بمیرم اینقدر که حالم بد بود، یعنی احساس بدی داشتم، اما بی حسی دومم عالی بود،،، دکتر بیهوشی باید کارشو خوب بلد باشه

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
یبار شوهرمو بی حس کرده بودن میگف پاهام رفته تو آسمون🙁🙁😐😐

دقیقا حس منم همین بود، احساس میکردم پاهام رو سقفن و بدنم داره کشیده میشه و از هم متلاشی میشه

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز