2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@hammrazz     عزیز داشتی حستو میگفتی قفل کرد تاپیکو گفتی با پسرداییم ازدواج میکنم حس میک ...

الان شک داره سردرگمه نمیدونه حسش دقیق بهت چیه ولی به مرور عاشقت میشه حس میکنم قبل انتخابات  این اتفاق بیوفته و حس واقعیشو بهت بگه 

من بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم. اسمش را بگذارید خودخواهی... ولی من این خودخواهی را به اداهای عاشقانه ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح می دهم! من برای خودم گل میخرم؛چای دم می کنم؛میز شام می چینم؛اما منتظر کسی نمی مانم؛ نه این که خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شود که دلتنگی اش را باور نمی کنم؛ فکر می کنم که دارم به خودم خیانت می کنم ..تا خودت را دوست نداشته باشی؛ کسی باور نمی کند که هستی و بودنت با نبودنت فرق می کند 
الان شک داره سردرگمه نمیدونه حسش دقیق بهت چیه ولی به مرور عاشقت میشه حس میکنم قبل انتخابات  این ...

ینی تا سال دیگه؟ 

دوس پسر سابقم چی؟ حس میکنی حسی بهم داره هنوز؟ کدوم بیشتر و واقعی تر دوسم دارن؟ 

ینی تا سال دیگه؟  دوس پسر سابقم چی؟ حس میکنی حسی بهم داره هنوز؟ کدوم بیشتر و واقعی تر دوسم دار ...

دوست پسر سابقت قصد جدی باهات نداشت حسم میگه پسرداییت بیشتر میخوادت

من بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم. اسمش را بگذارید خودخواهی... ولی من این خودخواهی را به اداهای عاشقانه ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح می دهم! من برای خودم گل میخرم؛چای دم می کنم؛میز شام می چینم؛اما منتظر کسی نمی مانم؛ نه این که خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شود که دلتنگی اش را باور نمی کنم؛ فکر می کنم که دارم به خودم خیانت می کنم ..تا خودت را دوست نداشته باشی؛ کسی باور نمی کند که هستی و بودنت با نبودنت فرق می کند 
دوست پسر سابقت قصد جدی باهات نداشت حسم میگه پسرداییت بیشتر میخوادت

عزیزم منم میگی 

دربارهی خصوصیاتم ؟

اون رشته ای رو که میخام میارم ؟

کی ازدواج میکنم ؟

کسی که دوسش دارم دوسم داره ؟

عزیزم منم میگی  دربارهی خصوصیاتم ؟ اون رشته ای رو که میخام میارم ؟ کی ازدواج میکنم ؟ کسی که ...

مهربونی و ترسو و کم حرف 

اونی که دوسش داری چون از حست خبر نداره فعلن هیچ حسی بهت نداره ولی احساسم میگه حستو میفهمه و دو سال دیگه باهاش ازدواج میکنی 

اون رشته رو نمیاری

من بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم. اسمش را بگذارید خودخواهی... ولی من این خودخواهی را به اداهای عاشقانه ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح می دهم! من برای خودم گل میخرم؛چای دم می کنم؛میز شام می چینم؛اما منتظر کسی نمی مانم؛ نه این که خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شود که دلتنگی اش را باور نمی کنم؛ فکر می کنم که دارم به خودم خیانت می کنم ..تا خودت را دوست نداشته باشی؛ کسی باور نمی کند که هستی و بودنت با نبودنت فرق می کند 
وووویی مرسی 😍😍 حس میکنی زنداییم موافقه؟ 

نه زیاد🤔🙄

من بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم. اسمش را بگذارید خودخواهی... ولی من این خودخواهی را به اداهای عاشقانه ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح می دهم! من برای خودم گل میخرم؛چای دم می کنم؛میز شام می چینم؛اما منتظر کسی نمی مانم؛ نه این که خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شود که دلتنگی اش را باور نمی کنم؛ فکر می کنم که دارم به خودم خیانت می کنم ..تا خودت را دوست نداشته باشی؛ کسی باور نمی کند که هستی و بودنت با نبودنت فرق می کند 
تاکی ازدواج میکنیم حس میکنی؟ یکم از اخلاقش یا ظاهرش میگی؟؟  



یه سال و نیم دیگه عقد میکنی 

پسرداییت مغروره تو جمع زیاد بهت روح نمیده یکم ازش حساب میبری تو برخورد باهاش نمیدونی باید چه حرفی بزنی چه حرفی نزنی همش مراقب حرفات هستی باهاش خصوصا تو چت

من بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم. اسمش را بگذارید خودخواهی... ولی من این خودخواهی را به اداهای عاشقانه ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح می دهم! من برای خودم گل میخرم؛چای دم می کنم؛میز شام می چینم؛اما منتظر کسی نمی مانم؛ نه این که خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شود که دلتنگی اش را باور نمی کنم؛ فکر می کنم که دارم به خودم خیانت می کنم ..تا خودت را دوست نداشته باشی؛ کسی باور نمی کند که هستی و بودنت با نبودنت فرق می کند 
یه سال و نیم دیگه عقد میکنی  پسرداییت مغروره تو جمع زیاد بهت روح نمیده یکم ازش حساب میبری تو ب ...

درسته اصلا انگار ی جوری طلسمم میکنه موقع حرف زدن نمیدونم چیکار کنم رامم میکنه ناخواسته جوری که میمونم خودم 

حس میکنی به داییم بروز داده که دوسم داره و فکرایی داره؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز