2777
2789
عنوان

کمکککککک

143 بازدید | 9 پست

من همیشه سیکلم ۳۰ روزه بوده و نهم هرماه پریود میشم ماه پیش چون اولین ماه اقدامم بود ۳ روز عقب انداختم و ۳۳ روزشد .حالا این ماه الان امروز روز سی ام هست و فعلا پریود نشدم صبح اول وقتم بی بی  چک زدم منفی بود ‌.یسری علائم مثل نفخ یبوست بی حالی سنگین شدن سینه هام دارم چندین روزه ،ولی دیروز خیلی زیرشکمم درد میکرد همش میگفتم الان‌پریود میشم .سوالم اینه که آیا باید سیکلم را ۳۳ روزه حساب کنم بازم؟آیا امیدی هست باردار باشم این ماه؟

نمیدونم چرا از همون ماهی که نیت میکنیم باردار بشیم، پریود ها به هم میریزه، علائم بارداری میگیریم

همش بازی ذهنه   

دکلمه ای از زبان خدا : منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم. تو غیر از من چه میجویی؟ تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟   تو راه بندگی طی کن عزیز من... خدایی خوب میدانم! طلب کن خالق خود را، بجو ما را... تو خواهی یافت.   که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو. مگر‌ کسی هم با خدایش قهر میگردد؟ هزاران توبه ات را گرچه بشکستی، ببینم من تو را از درگهم راندم؟   که می ترساندت از‌ من؟ رها کن آن خدای دور، آن نامهربان معبود. این منم پروردگار مهربانت، خالقت.    به نجوایی صدایم کن... بدان آغوش من باز است. قسم بر روز هنگامی که عالم را بگیرد نور، قسم بر اختران روشن اما دور :    * رهایت من نخواهم کرد *✌🙏  اللهم صل علی محمد و آل محمد. ( من ivf کردم، اگه سوالی در موردش داشتین بپرسین کمک تون کنم ) 

عزیزم یه ماه واسه بارداری یکم زوده

وقتی توی یه تاپیک پست میذارم و دلیل ومدرک از قرآن میارم و تومیگی خرافاته و قبول ندارم و....اونوقته که دیگه جوابتونمیدم؛چون کسی که خدارو قبول داره ولی قرآنو نه،احمقه ...و تو منطق من بحث کردن باآدم احمق،توهین به خودمه! حالا تو فکرکن من کم آوردم،اوکی.... اینجوری خوش باش😉

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز