من همیشه سیکلم ۳۰ روزه بوده و نهم هرماه پریود میشم ماه پیش چون اولین ماه اقدامم بود ۳ روز عقب انداختم و ۳۳ روزشد .حالا این ماه الان امروز روز سی ام هست و فعلا پریود نشدم صبح اول وقتم بی بی چک زدم منفی بود .یسری علائم مثل نفخ یبوست بی حالی سنگین شدن سینه هام دارم چندین روزه ،ولی دیروز خیلی زیرشکمم درد میکرد همش میگفتم الانپریود میشم .سوالم اینه که آیا باید سیکلم را ۳۳ روزه حساب کنم بازم؟آیا امیدی هست باردار باشم این ماه؟