خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
خب اینایی ک گفتی از علائم بارداریه گلم..من از سیکل سر در نمیارم ..از کیه پریود نشدی؟عقب انداختی یا ن ...
نه عزیز
سیکل یعنی از روز اولی ک پر شدم 23 روز میگذره
4_5روزی میشه اینجوری ام😞
خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم
تا چند لحظه بعدش جا انگشتم رو شکمم درد میگیره و یه حالت سوزش داره😭
خدایا به امید خودت....نه بنده های بیخودت☺✌️ واینک برچهره ی دلربای مهدے💙 صلواااات!!!!!بر محمد و آل محمد صلواااات!!! بازم صلواااات !!! اصن امضامو دیدی هی صلوات بفرست☺😅😊آیا بد کردم خواستم ثواب کنی؟؟😊جواب خیر است😅صلواتات ک تموم شد ریپ بزن از امضام تعریف کن تا بقیه ام ثواب کنن😂#بخیل نباشم