2777
2789

من عمل کردم فقط نمیدونم دو ساله نوکش ورم شدید داره و چون خودمم طبیعی خواستم کلا ب طبیعی میخوره نه نمیخوری به مشکل و خوبه

از هجده به بالا

همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بینی گوشتی معمولا بعد از چند سال عمل فرمش عوض میشه و برای جراحی چالش هاش بیشتره

تو بازه ۱۸ تا ۳۰ بهترینه دکترت خیلی مهمه هرچقدر بیشتر پول بدی و دکترت کار درست تر باشه طبیعتا قرینه تر و تمیزتر در میاد اصلا و به هیچ وجه گول هزینه پایین بعضی دکتر هارو نخور چون بعضیا میدن دست تکنیسین اتاق عمل جراحی رو انجام بده و ببخشید میرینه تو بینی و صورتت

من عمل کردم فقط نمیدونم دو ساله نوکش ورم شدید داره و چون خودمم طبیعی خواستم کلا ب طبیعی میخوره نه نم ...

منظورم اینه که تا چه سنی عمل میکنن عزیزم دکترا مثلا ۴۰ یا ۴۵ یا ۵۰؟

بینی گوشتی معمولا بعد از چند سال عمل فرمش عوض میشه و برای جراحی چالش هاش بیشترهتو بازه ۱۸ تا ۳۰ بهتر ...

برا مادرم میپرسم ۴۵ سالشه میخوام برم افق کوروش پول جمع کنم عمل کنم نمیدونم تا چه چقدر وقت دارم

منظورم اینه که تا چه سنی عمل میکنن عزیزم دکترا مثلا ۴۰ یا ۴۵ یا ۵۰؟

سن شما؟ عنل میکنن تا همون پنجاه شصت من خانم شصت سالم دیوم عمل کردن

من فک کردم میگید باید چند سال داشته باشیم حداقل برا فمل

همه شب نماز خواندن همه روز روزه رفتن؛ همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن🕋ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن؛ دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن🗣به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن؛ ز ملالی و مناهی همه احتراز کردن🤲🏽 شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن؛ ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن🌒به خدا قسم که هرگز ثمرش چنین نباشد؛ که دل شکسته ای را به سرور شاد کردن💞به خدا قسم که کس را ثمر آنقدر نبخشد؛ که به روی نا امیدی در بسته باز کردن🫂💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792