2777
2789
عنوان

😇 قرآن کریم 😇

| مشاهده متن کامل بحث + 15502 بازدید | 2811 پست
مستانه جون من صفحه های اول رو نبودم. از وسطاش خوندم. ب نظرتون اولاشو بخونم برای منم کل قران حساب میش ...

اره عزیز شما اول هاشو تا اون صفحه بخونین انشالله😗😗💛💛💛قبول باشه گلم

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
خوندم بازم ممنون از لطفت🌺🌼🌻🌸🍀🌷🌹

قبول باشه عزیزم 

خواهش میکنم 💛💛💛 التماس دعا 💛💛

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام مستانه جون ، ممنونم که مثل همیشه زحمت می‌کشی صدام میکنی. منم صفحه های ۴۱ و ۴۲ را خواندم. عزادا ...

سلام قوربونت برم کاری نکردم که 💛 

التماس دعا 💛💛💛 

برای شما هم قبول باشه ، خیر ببینین 💛💛

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
سلام عزیزم 💛 التماس دعا در این روزهای عزیز 💛 خیر ببینین 😍

فدات عزیزم 💕 انشاالله حاجتت روا گلم 🌹 

💖 من شاهکار خلقت خداوند هستم و لیاقت بهترین ها رو دارم 💖😍💖 خداوندا بی نهایت سپاسگزارم💖
عه  چرا منو تگ نکردی؟؟؟؟😔😔😔😔

عزیز دلم اینجا برامون ننوشتین چیزی ، تاپیک نماز اسمتون هست 💛 اونجا تگتون میکردم ، حالا فدای سرت عزیزم ، من از این بع بعد هر شب شما رو تگ میکنم ایشالله دوست گلم 😗 یه وقت دلگیر نشیا 💛💛💛💛💛

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
چجوریه  هر روز هر کس واسه خودش میخونه؟؟؟؟

بله من صفحه ی قرآنو با تفسیرشو میذارم میخونیم هرروز یک صفحه انشالله 💛باهامون همراهی میکنین؟ 

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
نه قربونت برم ناراحت نشدم  اره هر روز تگم کن  امروز صفحه اول بود دیگه؟



این صفحه هست برای چهل و یک صفحه نگران نباشین میخونیم تا اخرش انشالله بعد یکدور دیگه از اول شروع میکنیم به امید خدا😗💛

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****

عزیزم من تا سوره آل عمران رو تموم کردم ،الرحمن رو هم دلم میخواست زودتر بخونم  خوندم ...با معنیاش من میخونم چندوقتیه دارم میخونم...

حالا از اینجا ب بعد باشما هم همراهم ان شاالله خدا خیرت بده عالیه این کار .

این صفحه هست برای چهل و یک صفحه نگران نباشین میخونیم تا اخرش انشالله بعد یکدور دیگه از اول شروع میکن ...

ببخش مستانه جون جسارته ولی لطف کن با معنی بزار بازم ببخش جسارت کردم

برای حاجتم لطفا به صلوات بفرستید
دوستای عزیز صفحه ۴۲ در صفحه ۶۰ تاپیک  @سواره     @عروس95     @آناعش ...

سلام خواهرم خوبید منم صفحه 42رو خوندم ممنون که زحمت میکشید اجرتون با سید شهدا ...یاعلی..

السلام علیك یا بقیَّةَ اللّه  "عجّل اللّه تعالي فرجه"      به جمعِ 👈مشق انتظار👉 بپیوندید.                           لطفا این تاپیک رو فراموش نکنید👆

دوستان عزیزم صفحه ۴۳ قرآن کریم 💛 

تفسیر آیات : 

http://zaeim.parsiblog.com/Posts/469/قرآن کريم - تفسير مختصر آيات 257 تا 259 سوره ي بقره (صفحه ي 43)/

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز