زیرباران درحرم امام حسین(ع) را برایتان آرزومندم
ممنونم
اجرتان بااباعبدالله الحسین(ع)
انشاءالله اجرتون بزودیبیشتر ازقبل به شکل مادی و معنوی به شما خواهد رسید.
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
مدتی نیستم عزیزم انشاءالله بعد ازچند ماه برمیگردم
واگر توفیقی بود سریعتر🌹
خواهشمندم برای ظهور وسلامتی آقا روزانه یک عدد صلوات بفرستید 🌷
دریادو خاطرم هستید دعاگوهستم اگر قابل باشم🌹