سلام فرشته جون خوبی آبجی گلم الهی من قربون دل نازک و مهربانت برم .خیلی مهربونی
عزیزم منم 500تا امن یجیب برداشتم برای سلامتی سادات بخونم بعدش دیدم منو کاربر دخی 75تگ کرده که نوشت سادات جان به هوش آمدن منم خوشحال شدم عزیزم فرشته جان خود سادات جان آمده برای همه پیام گذاشته و تاپیک ختم زیارت عاشورا بار سوم گذاشته من نمیدونم شرکت کنم یانه آخه کم میام سایت هم دوتا دعا برداشتم .ممنونم