2777
2789

منم دیشب شنیدم خیلی ناراحتم.راهم هم دوره خیلی غصم شده

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم آنلاینه

نه معلما باید برن برا بچه ها آنلاینه 

 اگه تو خارج بدنیا میومدم گوجه سبز میشدم   یا حداقل  با خاصیت بودم   خواهر ا جونگکوک هستم    چجوری بقیه روتون کراش میزنن؟  من با هرکی دوست میشم میگه قبلا ازت بدم میومد  اگه می دونستم کاربری قبلیم قراره بترکه باهاش تا می تونستم تاپیک میزدم     

یه سوال مدارس از شنبه شروع میشه؟

 اگه تو خارج بدنیا میومدم گوجه سبز میشدم   یا حداقل  با خاصیت بودم   خواهر ا جونگکوک هستم    چجوری بقیه روتون کراش میزنن؟  من با هرکی دوست میشم میگه قبلا ازت بدم میومد  اگه می دونستم کاربری قبلیم قراره بترکه باهاش تا می تونستم تاپیک میزدم     

من شنیدم بچهای مدارس سفید باید هرروز برن/زرد سه روز درهفته و قرمز مجازی

نمیدونم معلما چجوری میرن وچقد درسته

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊
دیگه فکر کن واقعا مدرسه باز روده میخواستید چیکار کنید 

اخه تدریس تو مدرسه به صورت انلاین خیلی سخته‌.اینترنت قوی میخواد.از طرف دیگه من کارم یه شهر دیگه است هر روز باید این مسیر رو با وسایل حمل و نقل عمومی برم.خب خطر داره همینجوری هم یه بار کرونا گرفتم مردم و زنده شدم دوباره بگیرم میمیرم دیگه

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت
فقط معلم کلاس اول

ما دبیرستانیم تو کلاسای تابستونی که مجازی بود معلم توی کلاس رو تخته می نوشت و درس میداد

 اگه تو خارج بدنیا میومدم گوجه سبز میشدم   یا حداقل  با خاصیت بودم   خواهر ا جونگکوک هستم    چجوری بقیه روتون کراش میزنن؟  من با هرکی دوست میشم میگه قبلا ازت بدم میومد  اگه می دونستم کاربری قبلیم قراره بترکه باهاش تا می تونستم تاپیک میزدم     
مگه چقد فاصله داره کارت؟

خودم تهرانم مدرسه ام یکی از شهرستان هاش.در حالت عادی با ماشین بیرون دو ساعت

و بالاخره در ۱۱ آبان ۱۴۰۰ من مادر شدم.بعد از ۱۳ سال انتظار...دختر زیبای من از قلبم متولد شد ...خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز