2777
2789
عنوان

یه مدته...

44 بازدید | 2 پست

یه مدته احساس خوبی ندارم به خودم به زندگیم به اطرافیان و همه شو از چشم شوهرم می بینم که یه سره از همه بد میگه یه سره میگه چرا با فلانی حرف زدی کسی خونه ما نیاد تو خونه کسی نرو؛ خودش با این وضع مشکلی ندارن ولی برای من که یک عمر اجتماعی بودم سخته؛ تو زندگی اختیار هیچ چیز خودمو ندارم می دونم باید به داد خودم برسم و خودم تغییر بدم این وضع رو؛ اما نمی‌دونم چطور مخصوصا الان که کروناس و قرنطینه بودن هم یه کار منطقیه

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4956248/بشتابید-بشتابید-بحث-داغ-درمورد-خیانت-شوهر-و-نامزد- ...

گزارش زدم


لطفا شمام دعا کن چیزی که میخوام اتفاق بیفته 

 از ته دلم دعا میکنم هرکسی این متن و میخونه هر مشکلی داره حل بشه و آرامش و رفاه کامل داشته باشه.. لطفا شمام دعا کنید من طعم خوشبختی رو بچشم و از زندگی لذت ببرم و گذشته هارو رها کنم🙏🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز