2777
2789
عنوان

یه مدته...

44 بازدید | 2 پست

یه مدته احساس خوبی ندارم به خودم به زندگیم به اطرافیان و همه شو از چشم شوهرم می بینم که یه سره از همه بد میگه یه سره میگه چرا با فلانی حرف زدی کسی خونه ما نیاد تو خونه کسی نرو؛ خودش با این وضع مشکلی ندارن ولی برای من که یک عمر اجتماعی بودم سخته؛ تو زندگی اختیار هیچ چیز خودمو ندارم می دونم باید به داد خودم برسم و خودم تغییر بدم این وضع رو؛ اما نمی‌دونم چطور مخصوصا الان که کروناس و قرنطینه بودن هم یه کار منطقیه

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4956248/بشتابید-بشتابید-بحث-داغ-درمورد-خیانت-شوهر-و-نامزد- ...

گزارش زدم


لطفا شمام دعا کن چیزی که میخوام اتفاق بیفته 

 از ته دلم دعا میکنم هرکسی این متن و میخونه هر مشکلی داره حل بشه و آرامش و رفاه کامل داشته باشه.. لطفا شمام دعا کنید من طعم خوشبختی رو بچشم و از زندگی لذت ببرم و گذشته هارو رها کنم🙏🙏🙏🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز