2777
2789
عنوان

جای جوش

329 بازدید | 16 پست

 چندتا جوش زیرپوستی داشتم تخلیه کردم چند روز پیش یکم زخم بود الان پوسته ازش کنده شد احساس میکنم یکم فرو رفته شده  نمیدونم چیکار کنم پمادی چیزی نیس که درست بشه😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرب یا خشک

یادم رف بگم

من دارم قرص راکوتان میخورم واسه همین چربی پوستم تا ۸۰ درصدش از بین رفته شاید هم واسه همینه پوستم حساس شده منم دستکاری کردم جاش موند

یادم رف بگم من دارم قرص راکوتان میخورم واسه همین چربی پوستم تا ۸۰ درصدش از بین رفته شاید هم واسه هم ...

آلوئورا بمال ماساژ بده 

  Je serai bientôt une belle mariée aux cheveux courts  بگو آمین😂😂😂
با دست

اگه جای حساس باشه با دست نمیشه اخه خیلی درد داره من سه روزه درگیرشم چطور خالی کنم از کمپرس اب گرم و نمک استفاده کردم فایده نداره ک نداره اموکسیسیلین هم خوردم باز نرفته

نه اصلا موقت نيست وقتي شما جاي جوش و لكت از بين بره و يخ باعث بشه بعدا جوش نزني اصلا امكان بركشت ندا ...

منم یه دوتا فرورفتگی جای جوش دارم یعنی با یخ خوبه خوب میشه؟

شازده کوچولو : فرق دوس داشتن و عاشق شدن چیه ؟ اگع یک گل رو دوس داشتع باشی اونو میچینی ولی اگع عاشقش باشی هر روز بهش آب میدی و مراقبشی :) وجود ط تنها دلیله امید به فرداس ♥️ به سلامتی پدری که ساقی نبود اما عرق میریخت ما میخوردیم ..!

هر وقت جوش زد صورتت با دست تخلیه نکن

پماد تتروسایکلین بزن

خیلی زود چرکشو خشک میکنه 

قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز