2777
2789
عنوان

دوربین عکاسی

80 بازدید | 10 پست

سلام دوستان.میخواستم ببینم کسی هست که اشنایی با دوربین عکاسی داشته باشه و بدونه کدومش به درد من میخوره .من عکاسی حرفه ای نمیخوام بکنم.میخوام بیشتر عکسای خانوادگی بکیرم گاهی هم از طبیعت و چیزای دیگه عکس بگیرم برای مدل نقاشی.بنظرتون دوربین بخرم بهتره یا مثلا گوشی که خوب باشه برای ایتکار

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه دوربینی اخه

دوربین کنون دربین های خوبی هستند و برای فیلم برداری هم قوی هستن من راستش خودم گوشی A50 دارم که دوربینش بالای 30 هست ولی یه دوربین کنون دارم که 14 هست و عکس های حرفه ای یا تولد رو با دوربین میگیرم 

عزیزم بنظرتون کدومش بدردم میخوره ازهمه لحاظ

راستش من خودم خیلی حرفه ای نیستم توی عکاسی که بخوام مستقیم راهنماییتون کنم ولی همون اندازه ای که اگه میخواید گوشی بخرید برای فقط دوربینش پولش رو تحقیق کنید همون قیمت یه دوربین بخرید به نظرم به نفعتون هست البته میگم اگه فقط برای دوربین و عکس میخواید میتونید قیمتی که میخواید توی سایت دیجی کالا مثلا نظراتی رو که خریدار ها دارند رو بخونید خیلی کمک میکنه بهتون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز