2777
2789
❤❤❤ منم هم سن و سال خودتم  تاپیکاتو خوندم  چرا انقد نا امیدی دختر؟؟

ناامیدم خیلی هیجی ندارم دلم بهش خوش باشه پدرم ک اون طور ولم کرد خواهر برادرامم ک ناتنین ک پیام خشک و خالی نمیدن خانواده مادری هم ک همش اذیت و عذاب ارزوی همع چی به دلم موند توی فقر بدبختی حتی کوچکترین چیزا همی امیدم این بود برم دانشگاه اونم به باد هوا رفت😔😔

میگن‌ مرگ حقه خدایا من حقمو میخام😭😭
همین الان راه بیفتم فکر کنم تا7برسم ازادگان ترافیک نباشه☺☺😀😀😀

😂 راه بیف بیا😂💔

خودت قمی ؟ 

ماکانیم اونم اصیلللللل. . 😂💔دوستون دارم نی نی سایتاااا هیچجا مث نی نی سایت نی. حتی مامی گپ💔😂😂😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناامیدم خیلی هیجی ندارم دلم بهش خوش باشه پدرم ک اون طور ولم کرد خواهر برادرامم ک ناتنین ک پیام خشک و ...

اول اینکه خیلی متاسف شدم عزیزم به خاطر شرایطت سختی که داری❤

دو اینکه همه ی این شرایط بهت یاد میده چجوری قوی و متکی به خودت باشی و ازت یه دختر خیلی خیلی قوی میسازه

اما بدون اون کسی که این شرایطو واست گذاشته خودش هواتو داره

فک نکن تنهایی هیچوقت مشکلات هستن اما تو و خدای خودت قوی ترین

و کنکور هم مطمئن باش مثل سال ۹۴ اگر سخت بوده با درصدهای پایین حتی رشته های خوبی هست و اینکه مطمئن باش قبول میشی و خیلی زود هم میری سرکار

نا امیدی هیچوقت چاره کار نیست که

اگه حال الان بده باید آیندتو اونجوری که دوست داری بسازی

اصلا هم آسون نیس و سخته اما یاد بگیر تو محکم تر باشی😉

تو راهم ترافیکه نه تهرانم ملت دارن میزن مسافرت 😁😁😁

😂 😂 اها ایکاش قم بودی😂😂😂😂💔

ماکانیم اونم اصیلللللل. . 😂💔دوستون دارم نی نی سایتاااا هیچجا مث نی نی سایت نی. حتی مامی گپ💔😂😂😂😂😂
اول اینکه خیلی متاسف شدم عزیزم به خاطر شرایطت سختی که داری❤ دو اینکه همه ی این شرایط بهت یاد میده چ ...

ممنون اجی ک باهام حرف زدی❤❤ان شالله موفق باشین در همه مراحل زندگی

میگن‌ مرگ حقه خدایا من حقمو میخام😭😭
احساس میکنم خیلی حرف زدم اما هیچوقت دوست ندارم دختریرو سرخورده و نا امید ببینم چون خیلی قوی تر از ای ...

نه عزیزم ازینکه صحبت کردی خیلی هم خوشحال شدم، انشاله ک هیچوقت هیچ دختر و حتی پسری رو سرخورده و غمگین نبینیم 

ممنون اجی ک باهام حرف زدی❤❤ان شالله موفق باشین در همه مراحل زندگی

 سلامت باشی عزیزم همچنین شماااااا که شک نکن پاسخ تک تک تلاشاتو میگیری❤

فقد باید انرژی خوب داشته باشی❤

کلی راه نرفته و سالای خوب منتظرته❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز