خدمات سئو متنوعی برای کمک به وب سایت ها در دستیابی به رتبه های بالاتر وجود دارد. در این مقاله گزینه های مختلف SEO برای کمک به رتبه بندی بهتر وب سایت مورد بحث قرار خواهد گرفت.
سوالاتی که جواب خواهیم داد
- سئو چیست؟
- ساختار های سئو مختلفی وجود دارد؟
- انواع مختلف سئو وجود دارد؟
SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا وب سایت آن به راحتی در اینترنت پیدا شود. SEO در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد ، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی وب سایت بازدید بیشتری می کند ، احتمال تجارت بیشتر وجود دارد.
عامل مهمی برای بهینه سازی وب سایت ، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد متورم می تواند زمان بارگیری وب سایت را کاهش داده و کد را به متن (محتوای صفحه) کاهش دهد. وقتی محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم ، وقتی کد وب سایت به حداقل می رسد ، بهینه سازی توسط Google بهتر دریافت می شود. هنگامی که کد کمتری وجود دارد ، Google معنای معنایی یک صفحه را به راحتی درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.
الگوریتم رتبه بندی Google برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش پاسخ می دهند ، Google همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google قبل از سایت کندتر یک وب سایت سریعتر ارائه می دهد زیرا به احتمال زیاد یک بازدید کننده تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.