2733
2734

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731

سئو یا همون بهینه سازی سایت های اینترنتی که با استفاده از لینک دهی و محتوا نویسی و ... باعث میشه که سایت تو لینک های بالایی تو گوگل بیاد 

برای این که بهتر یادبگیرید این مقاله رو بخونید کمکتون میکنه https://www.rahweb.ir/seo-company


2738

سئو یعنی یک سری فعالیتها رو انجام بدیم تا وقتی کاربر یه کلمه مرتبط با سایت ما رو جستجو میکنه، گوگل بهش سایت ما رو در رتبه‌های بالایی در نتایج جستجو نمایش بده. مثلا ما رو در اولین لینک یا دومین لینک نشون بده. اینجوری افراد بیشتری ما رو میبینن.

یه مقاله ساده برای اینکه کامل متوجه موضوع بشید تو این لینک گذاشتم. اتفاقا کار سئو برای خانمها خیلی  شغل خوبیه. حتی دورکاری هم میشه کرد. 

مقاله سئو چیست رو بخونید تا خودتون ببینید علاقمند میشید یا نه    


در پاسخ به این سوال که «مشاوره سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد:

« سئو سایت یک فرایند مستمر ومدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد.»

کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند مشاور Seo است. مشاور سئو هیچ مسئولیتی روی کیفیت انجام کار ندارد و تنها راه و روش کار را نشان می‌دهد.

برای اینکه به یک درک خوبی از مفاهیم سئو برسیم این 7 مرحله رو دنبال می کنیم:

  • موتور های جست و جو بتوانند به راحتی و درست سایت شما را کرال کنند.
  • یه جوری محتوا بنویسیم که جواب خوبی برای عبارات سرچ شده کاربران باشند.
  • بهینه سازی کلمات کلیدی در صفحه مربوطه برای جلب توجه موتور های جست و جو و کابران
  • تجربه کاربری بینظیری ساختن که شامل سرعت خیلی خوب میشه و ux نگه دارنده
  • محتوای های خوبی تولید کنیم که بقیه منتشر کنن و به ما لینک بدن (توی ایران این یکی بیشتر با خرید ریپرتاژ آگهی و بک لینک جبران میشه چون فرهنگ لینک دادن نداریم)
  • بتونیم کاربران را از صفحه نتیجه گوگل به سایت خودمون بکشونیم. (متا تایتل، لینک، متا دیسکریپشن)
  • بتونیم اسکیما ها و ریچ اسنیپ های خوبی بگیریم که جنگ سئو در آینده خواهد بود.
  • https://javadyasemi.ir/

 basic products of this collection are presented under the name of مجموعه اجی مجی

The eighth harfeakhar resource category helps you find the product you need as quickly as possible. In this category, you will easily find all the complete and single resources of the  حرف آخر متوسطه اول

Center seo site design services Provide a variety of services in the field of site design and online store design and mobile application programming and provide analytical reports in the field of SEO and site optimization to increase traffic and rank 1 in Google. طراحی و سئو سایت

خدمات سئو متنوعی برای کمک به وب سایت ها در دستیابی به رتبه های بالاتر وجود دارد. در این مقاله گزینه های مختلف SEO برای کمک به رتبه بندی بهتر وب سایت مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سوالاتی که جواب خواهیم داد

  1. سئو چیست؟
  2. ساختار های سئو مختلفی وجود دارد؟
  3. انواع مختلف سئو وجود دارد؟

 

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا وب سایت آن به راحتی در اینترنت پیدا شود. SEO در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد ، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی وب سایت بازدید بیشتری می کند ، احتمال تجارت بیشتر وجود دارد.

عامل مهمی برای بهینه سازی وب سایت ، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد متورم می تواند زمان بارگیری وب سایت را کاهش داده و کد را به متن (محتوای صفحه) کاهش دهد. وقتی محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم ، وقتی کد وب سایت به حداقل می رسد ، بهینه سازی توسط Google بهتر دریافت می شود. هنگامی که کد کمتری وجود دارد ، Google معنای معنایی یک صفحه را به راحتی درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.

الگوریتم رتبه بندی Google برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش پاسخ می دهند ، Google همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google قبل از سایت کندتر یک وب سایت سریعتر ارائه می دهد زیرا به احتمال زیاد یک بازدید کننده تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز