2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

برای تو دلیم یه صلوات بفرستید دعا کنید سالم بیاد بغلم ممنون🙏🌹🌹🌹🌹

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 


برای تو دلیم یه صلوات بفرستید دعا کنید سالم بیاد بغلم ممنون🙏🌹🌹🌹🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ینی چی 

یعنی ضرر  دیدگانن و نع تو این دنیا چیزی دیدن د آخرتم بواسطه گناه کبیره ای ک کردن در عذاب و آتشن

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
نع کاری از دست ما بر نمیاد ولی این دعاها و انرژی هارو بزار برا اونا ک زنده ان ک دیگه خودکشی نکنن دعا ...

برا اونا هم یه عالمه ختم و دعا میکنیم 

حالا بد نیست یکم هم به فکر اونایی باشیم که دسشون از دنیا کوتاهست

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

یعنی ضرر  دیدگانن و نع تو این دنیا چیزی دیدن د آخرتم بواسطه گناه کبیره ای ک کردن در عذاب و آتشن

این چه حرفیه 😐

هیچکس مرض نداره خودشون بکشه همه ما از مرگ میترسیم هرکی بگه نمیترسم قطعا دروغ میگه خودکشی وقتی جراتش پیدا میشه ک از همههه چی ببری اونقدرا شخصی که خودکشی میکنه عذاب کشیده .دیدم ک میگم .........هیچکس الکی خودشو نمیکشه

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 تمام عالم فدای ائمه.تویی که علیه اسامی ائمه میگی فردوسی شاعر و حماسه سرای بزرگ ایرانی رو میشناسی؟همون که نماد ادب وفرهنگ ایران هست ،میدونی اسمش چیه ؟ ابوالقاسم 🤭آره گلم فردوسی یه ایرانی اصیل هست وکل جهان ایران رو بافردوسی میشناسن اما اسمش عربیه و با اون مقامش ادعای امثال تو رو نداشت پس تربیت نداشتتو نشون نده.  تو نه تنها روشنفکر نیستی بلکه اصلا اهل تفکر هم نیستی و باعث میشی آبروی روشنفکرهای واقعی مثل آقای گاندی بره هرجای دنیا بگی به اسم روشنفکر تو مجازی علیه خدا و اعتقادات مذهبیون میگی بهت میخندن .درحدی نیستی که رو حرف خدا حرف بزنی و علیه ائمه بگی فقط خودت حقیتر میشی خدا خودش فرموده دنیارو واسه خاطر حضرت محمدو حضرت زهرا و مولاعلی و فرزندانش آفریدم آخرش هم همه چی میرسه به وارث حقیقی غدیر به حضرت مهدی.امروز هم نهضت عاشورا ادامه داره و پیروان یزیدو قاتل حضرت زهرا دارن ازشون جلو میزنن اما روسیاهی واسه زغال میمونه .خدایا شکرت که من از دشمنان ائمه و یزیدی و پیرو قاتلین و خائنین نیستم .لعنت خداوند بر تمام دشمنان ائمه و لعنت بر قاتلان آقا امام حسین . .پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرماید: علی با حق و حق با علی است و از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض کوثر در قیامت بر من وارد شوند .حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود/ خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود/ ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه /گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .
یه فاتحه بفرستیم برای اون جوونی که چند وقت پیشا خودشو از پل سیاه اهواز دار زد

شما کجایی  هستی  این خانومی که گفتی خودشو تو حموم آتیش  زد کجاییه منم یکی از اشناهام اینکارو کرد چندروز پیش

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
این چه حرفیه 😐 هیچکس مرض نداره خودشون بکشه همه ما از مرگ میترسیم هرکی بگه نمیترسم قطعا دروغ میگه خ ...

این حرف و منطق قرآنه و الان من حرف نامربوطی نزدم اگه هم اون کسی ک خودکشی میکنه چقد روح و نفسش ضعیفه ک از رحمت خدا ناامید شده گناهان من و تو بزرگتره یا رحمت خدا خود کشی یا قتل نفس از گناهان کبیره اس ک تو قرآن هر موقع اسمی از گناه کبیره میاد پشت بندش عذابی دردناک میاد این نشونه اینه ک اون گناه کبیره هست

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز