نامزدم پسر عممه از این طرفم ابجیم جاریمه خونوادمم طورین ک ابروشون از جون بچشون مهم تره کلن موندم چیکار کنم از جداییمم میترسم چون هم رابطه ها بهم میخوره هم بلایی سرم میارن از اینجور ادامه ب زندگیم دیگه توانی نمونده چون حسی نیس ازتون کمک میخام
قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
دوست داشتی بگیم برو عشقتو جار بزن هم خواهرتو بدبخت کن هم خودتو به کشتن بده هم پدر مادرتو بی آبرو کن خدایی نکرده؟!!! ن عزیزم فقط بچسب به زندگیت و سعی کن خوبیهای شوهرتو ببینی و دوستش داشته باشی
شده از درد بخندی که نبارد چشمت؟! من در این خنده ی پرغصه مهارت دارم...🙂🙂