2777
2789
عنوان

زندگی

| مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 24 پست
کلن درگیرم روزو شب ندارم نمیدونم چیکار کنم

با یه بزرگتر عاقل و رازدار مشورت کن

اگه خواهرت فهیمه باهاش موضوع رو درمیون بزار 

قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشاور میرم 

خوبه

قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
هوم اره ولی بد دردیه

انشالله مشکلت حل شه

قهرمان خودت باش🍃ترو جَدِت قسم لایک نکن عاااامو🥲🥺من لایک دوس ندارم خو☹اگه لایک کردی امیدوارم یه هفته اسهال شی و هفته دوم یُبس بشی🙃🖐🤭😁آی اَم یک عدد کاربر صلح طلب🥰
هیچ ولش

دوست داشتی بگیم برو عشقتو جار بزن هم خواهرتو بدبخت کن هم خودتو به کشتن بده هم پدر مادرتو  بی آبرو کن خدایی نکرده؟!!! ن عزیزم فقط بچسب به زندگیت و سعی کن خوبیهای شوهرتو ببینی و دوستش داشته باشی

شده از درد بخندی که نبارد چشمت؟! من در این خنده ی پرغصه مهارت دارم...🙂🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز