از یه جایز به بعد سلیقه بحث ایراد محتوا مانی هایست که واقعا واسه همچین فرمی ضعیف بود فرم مانی هایست قوی
ولی محتوا حداقل من مخاطب عادی هم می تونم ازش ایراد بکیر
در مورد پیکی کاملا موافقم خاص
ولی بازم دمتون گرم خانوادگی جا چرندیات ترک ها سریال خوب می بینید