مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 عنوان دانشگاه 122 بازدید | 13 پست سلام من درسم خوب بوده قبلا. الان میخوام دانشگاه شروع کنم. بنظرتون دانشگاه علمی کاربردی بقل خونمون یا دانشگاه ازاد دور. ؟ 1399/05/30 | 13:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khoshshanstarin77 عضویت: 1399/03/03 تعداد پست: 2346 دانشگاه ازاددور یه روزی به همه ارزوهات میرسی شک نداشته باش😍
haniye_jo0n عضویت: 1398/05/20 تعداد پست: 2394 درست خوب بوده حیف نیس بری آزاد؟ دولتی ک بهتره، بخاطر هزینه نمیگما، برای اینکه ارزش دارهولی آزاد بهترهالبته بستگی به خیلی چیزا دارهبرا چی میخای بری، هدفت چیهاگه میخای از خونه دور باشی برو دورهزینش مهمه یا نیسفاکتورهای زیادی باید بررسی شه 🍼😚
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 هرکدوم رشتش خوبه ونزدیک تر بدنیست علمی کاربردی؟ معتبره؟
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 درست خوب بوده حیف نیس بری آزاد؟ دولتی ک بهتره، بخاطر هزینه نمیگما، برای اینکه ارزش داره ولی ... دولتی ن نمیتونم. کنکورم ندادم اخه.متاهلم.۲۵سالمه.علمی کاربردی نزدیکمه راحتتره. رشتشم خوبه
کوشا۲۰ عضویت: 1399/05/22 تعداد پست: 2855 بدنیست علمی کاربردی؟ معتبره؟ اگه دانشگاه پولی میخونی فقط رشته پیرا پزشکی بخون گرنه بعدا میخوای بیکاربمونی پولتو انرژیتو الکی هدر نده
haniye_jo0n عضویت: 1398/05/20 تعداد پست: 2394 دولتی ن نمیتونم. کنکورم ندادم اخه. متاهلم. ۲۵سالمه. علمی کاربردی نزدیکمه راحتتره. رشتشم خوبه خب علمی کاربردی برات مناسبه چون متاهلیدولتب سخته برای مجردا، متاهلا دغدغه های بیشتری دارنهمون علمب کاربردی خوبهدوستم معماری خوند 🍼😚
نیکا91 عضویت: 1397/04/15 تعداد پست: 7781 اگه درست خوب بوده چرا نمیری دولتی؟ هم مدرکت معتبر تر باشه هم خرجی نداره هرچی آرزوی خوبه مال تو 🤗
khoshshanstarin77 عضویت: 1399/03/03 تعداد پست: 2346 چراخب چون مدرک علمی کاربردی اصلا ارزش ندارهاول مدرک دانشگاه دولتی بعد ازاد بعدپیام نور بعد علمی کاربردی یه روزی به همه ارزوهات میرسی شک نداشته باش😍
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 اگه درست خوب بوده چرا نمیری دولتی؟ هم مدرکت معتبر تر باشه هم خرجی نداره چون کنکور ندادم و نمیخام۱سال دیگ صبرکنم. قبلا کنکور دادم دولتی قبول نشدم