2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

درست خوب بوده حیف نیس بری آزاد؟ 

دولتی ک بهتره، بخاطر هزینه نمیگما، برای اینکه ارزش داره

ولی آزاد بهتره

البته بستگی به خیلی چیزا داره

برا چی میخای بری، هدفت چیه

اگه میخای از خونه دور باشی برو دور

هزینش مهمه یا نیس

فاکتورهای زیادی باید بررسی شه

🍼😚
درست خوب بوده حیف نیس بری آزاد؟  دولتی ک بهتره، بخاطر هزینه نمیگما، برای اینکه ارزش داره ولی ...

دولتی ن نمیتونم. کنکورم ندادم اخه.

متاهلم.

۲۵سالمه.

علمی کاربردی نزدیکمه راحتتره. رشتشم خوبه

دولتی ن نمیتونم. کنکورم ندادم اخه. متاهلم. ۲۵سالمه. علمی کاربردی نزدیکمه راحتتره. رشتشم خوبه

خب علمی کاربردی برات مناسبه چون متاهلی

دولتب سخته برای مجردا، متاهلا دغدغه های بیشتری دارن

همون علمب کاربردی خوبه

دوستم معماری خوند

🍼😚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز