2789
عنوان

زایمان طبیعی!!!۲

134 بازدید | 8 پست

خانوماییک میگین زایمان ارثیه من مامانم فوق العاده خوش زابوده نیم ساعته زایمان میکرده ولی من زایمان خوب نبودافتضاح بود....من نمیدونم چرااسمش طبیعیه والاسزارین خیلی طبیعیتره ...طبیعی انقدزوروفشاروبدبختی ادم قبل زایمان فک میکنه راحت میخابه بطورطبیعی بچه میادبیرون!!!!کاش اسمشوعوض میکردن

طبیعی سخته من ۴هفتس سزارین کردم دوستم طبیعی من خیلی درد کشیدم اون بیچاره هنوز بخیه هاش خوب نشده عفونت کرده  

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

اسم شو میذاشتن قصابی

خاک انداز کیست ؟ خاک انداز یه سری کاربر هستن تا یکی تاپیک میزنه ، سریع مثل خاک انداز خودشونو میندازن وسط و کامنت میذارن : (خب چکار کنم)،(به تو چه)یا(به ما چه) این که گُل ⚽️ به خودیه 😂 خب اگه میگی (به ما چه)میشه بگین شما وسط این تاپیکی که به شما مربوط نیست ، چه گوهری می اَفشانین ؟ آهای شمایی که می نویسین : (خب چکار کنم) شما بفرما مابقیِ اورانیوم هایی که تو تاپیک های قبلی جامونده رو غنی بفرمایین کاش فضای مجازی ، یه فیلتری داشت کسایی که فرهنگِ حضور در سایت های عمومی رو ندارن ، نتونن ورود کنن و انرژی منفی هاشون رو به اشتراک بذارن لطفا کاربرای خاک انداز به تاپیک من نیان  مرســـی ، اَه   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم طبیعی  زایمان کردم  قبل زایمان  یه کمر  درد خفیف داشتم. ولی بعد زایمان چلاق شدم یه کمردردی گرفتم که نه میتونستم بشینم نه میتونستم پا شم. 

فقط حضرت علی علیه السلام امیرالمؤمنین است.اولی و آخری نداریم . عشق فقط عشق مولا علی علیه السلام 

من 2تا طبیعی زایمان کردم داغون شدم

سر اولی که بواسیر وحشتناک گرفتم همش تو لگن آب بودم. 

سر دومی، اولی که 15ماهش بود حامله شدم

چه ویار وحشتناکی بود تا4 ماهگی، مثل اولی فقط زیر سرم بودم و غذا نمیتونستم بخورم

همزمان دختر اولیم رو از شیر و پوشک میگرفتم

وقتی دومی به دنیا اومد3/5کیلو بود و بدن منم خیلی ضعیف شده بود

در اثر فشار زایمان بواسیر خیلی بدتر شد، رحم پایین افتاد

بدنم عفونت کرد هفته اول زایمان ستری بودم و بچم آن آی سیو

هی میرفتم بهش شیر بدم، ساعتها رو صندلی مینشستم

بعدش مرخص شدم

رفتم خونه روز بعدش بواسیر ورم کرد نمیتونستم بشینم و فقط زار میزدم

رفتم بیمارستان بستریم کردن به مدت 10 روز عید

چقدر دوران سختی بود..... 😢😢😢😭😭😭

تازه پارسال رفتم همزمان نصف بواسیرم رو برداشتم و رحم بالا دادم و بخیه زدن برام

وای که این دوتا عمل همزمان باهام چقدر وحشتناک بودن و فقط جیغ میزدم تا یک ماه

دکترم پارسال گفت بچه بعدیت فقط سزارین

اما من دیگه از دوران حاملگی وحشت دارم، از حالت تهوع های وحشتناک تا زایمان..... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز