من 2تا طبیعی زایمان کردم داغون شدم
سر اولی که بواسیر وحشتناک گرفتم همش تو لگن آب بودم.
سر دومی، اولی که 15ماهش بود حامله شدم
چه ویار وحشتناکی بود تا4 ماهگی، مثل اولی فقط زیر سرم بودم و غذا نمیتونستم بخورم
همزمان دختر اولیم رو از شیر و پوشک میگرفتم
وقتی دومی به دنیا اومد3/5کیلو بود و بدن منم خیلی ضعیف شده بود
در اثر فشار زایمان بواسیر خیلی بدتر شد، رحم پایین افتاد
بدنم عفونت کرد هفته اول زایمان ستری بودم و بچم آن آی سیو
هی میرفتم بهش شیر بدم، ساعتها رو صندلی مینشستم
بعدش مرخص شدم
رفتم خونه روز بعدش بواسیر ورم کرد نمیتونستم بشینم و فقط زار میزدم
رفتم بیمارستان بستریم کردن به مدت 10 روز عید
چقدر دوران سختی بود..... 😢😢😢😭😭😭
تازه پارسال رفتم همزمان نصف بواسیرم رو برداشتم و رحم بالا دادم و بخیه زدن برام
وای که این دوتا عمل همزمان باهام چقدر وحشتناک بودن و فقط جیغ میزدم تا یک ماه
دکترم پارسال گفت بچه بعدیت فقط سزارین
اما من دیگه از دوران حاملگی وحشت دارم، از حالت تهوع های وحشتناک تا زایمان.....