2777
2789
عنوان

مشاعره

| مشاهده متن کامل بحث + 6568 بازدید | 1618 پست
سخت خوبه سخت دوست دارم

باشه

چون دوس داری منم دوس دارم

اینا رو ک میگم همش کپی نیستا  

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عاشقت گشتم بگفتی عاشقان دیوانه اند! عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای...

وه که جدا نمی شودنقش تو از خیال من 

تا چه شود به عاقبت در طلب تو حال من

هرگز دلم زکوی تو جایی دگرنرفت *یکدم خیال روی توام از نظر نرفت*  جان رفت و اشتیاق تو از جان بدر نشد *سر رفت وآرزوی تو از سر به در نرفت
نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم یا یه موجود کم و خالی پرافاد ...

وقتی دنیایم

مقیاس عجیبی یافت

فهمیدم

عاشق شده ام

اکنون سالهاست در

عکس سه در چهار تو

زندگی می کنم.

I would love to be kind to me, i saw with all kindness
یادم نمیکنی و زیادم نمیروی  یادت بخیر یار فراموشکار من

یک لحظه از خیال تو ، آسوده نیستم
ترکم نکن ! ... که با تو بفهمم که کیستم
با رفتنت ، دوباره مرا امتحان نکن ...
مهلت بده که بر سر عهدم بایستم
من ، آن مسافرم که به دنبال یک سراب
یک عمر در امید وفای تو زیستم !
خاکت شدم ، که بلکه تو یک روز ، گُل شوی !
اکنون به جز زمین لگد خورده ، چیستم ؟
بارانی است شهر تو ، هر روز ، بعد از این ...
از بس که در فراق تو ، هر شب گریستم

وه که جدا نمی شودنقش تو از خیال من  تا چه شود به عاقبت در طلب تو حال من

در طلب عشق تو هستی خود باختم

بی سر و جان گشتم و سوی جنون تاختم

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

مي تراود مهتاب  مي درخشد شب تاب  نيست يك دم شكند خواب به چشم كس و ليك  غم اين خفته ...

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم 

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

هرگز دلم زکوی تو جایی دگرنرفت *یکدم خیال روی توام از نظر نرفت*  جان رفت و اشتیاق تو از جان بدر نشد *سر رفت وآرزوی تو از سر به در نرفت

ای ساربان اهسته ران کارام جانم میرود

وان دل که با خود داشتم با دل ستانم میرود

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792